چند نکته برای گرما بخشیدن به دکور خانه

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دمای هوا کاهش پیدا کرده و وقت آن رسیده است که گرما را به خانه بازگردانیم. از این راهکار و ترفندها برای زمستانه کردن خانه و گرما بخشیدن به آن بهره بگیرید.
رنگ های گرم در خانه

رنگ های گرم در خانه و استفاده از آن‌ها در دکوراسیون منزل و لوازمی که با این رنگ‌ها محیط خانه را گرم‌تر نشان می‌دهند موضوع این مطلب از مجله دلتا است. تا انتهای این مقاله با ما همراه شده و با انواع رنگ گرم در خانه و نحوه استفاده از آن‌ها در دکوراسیون داخلی منزل آشنا شوید.

تمرکز بر «قلب» خانه
نورپردازی

با کاهش دما و سردتر شدن هوا، چیدمان مبلمان را تغییر دهید. اگر در خانه تان «شومینه» دارید، اشیا و مبلمان را در مقابل و دور تا دور آن بچینید تا نقطه کانونی گرم و دنج ایجاد کنید. بالش و پتوهای اضافه فراموش نشود.

به کار گرفتن رنگ های شاد
اتاق نشیمن

با افزودن رنگ های گرم در خانه، از سردی آبی‌ها کم کنید. بالش و کوسن‌هایی با طرح و رنگ شاد ترفندی بسیار موثر برای کاستن سردی رنگ‌های خنثی است. مزیت استفاده از رنگ های گرم در خانه آن است که در فصل بهار و تابستان نیز به کارتان خواهد آمد.

انعکاس نور بیشتر

با کوتاهتر شدن روزها، استفاده از نور طبیعی را دو چندان کنید. نصب آینه ای در فضای خالی دیوار به شما کمک می‌کند که با انعکاس نور روز، استفاده بیشتری از آن ببرید.

فضای نشیمن مطابق مد
ترکیب رنگ

لایه لایه پوشاندن نیز (مانند مد و پوشاک زمستانه)، یکی از مهم ترین تکنیک‌های زمستانه کردن دکوراسیون خانه است. با پوشاندن روکش پارچه‌ای بر مبل و صندلی، اتاق ناهارخوری را دنج و دلنشین کنید. مزیت دیگری که این تکنیک دارد، قابلیت شستشوی این روکش‌ها است.

لایه های پارچه ای
پرده

برای زمستانه و دنج کردن فضای اتاق خواب، از لایه‌های مختلف روتختی و روبالشی، با جنسیت و بافت‌های مختلف استفاده کنید.

سفید، مثل برف

برای به نمایش کشیدن زیبایی زمستان، قسمتی از دکور خانه را به رنگ‌های سرد زمستانی در آورید. در این تصویر از رنگ‌های سرد سفید و آبی روشن در پس زمینه دکور، ظرف، کوسن و پرده‌ها استفاده شده است.

لطافت و نرمی زیر پاها

فرش

درست است که انواع کفپوش و سرامیک ظاهری شیک‌تر دارد، اما در زمستان برای زیر پاهایتان به پوششی گرم‌تر احتیاج خواهید داشت. فرش و قالیچه‌های نرم و پرزدار را در اتاق نشیمن پهن کنید و گرما و بافت را به اصلی ترین محل نشستن خانه بیاورید. برای خاص‌تر شدن و تاثیر بصری بیشتر می‌توانید یک قالیچه را روی قالیچه‌ای دیگر قرار دهید.

بالش و کوسن های زیاد
انواع رنگ سفید

کوسن و بالش‌های اضافه به خلق فضای گرم زمستانی کمک خواهد کرد. از طرح‌های برجسته و درشت و رنگ‌های شاد و رنگ های گرم در خانه استفاده کنید.

گرم نگه داشتن پنجره ها

با پوشش لایه لایه ای پنجره‌ها از نفوذ سرما به خانه جلوگیری کنید. پرده‌های ضخیم و پر از چین، با انواع رنگ گرم در خانه چیزی است که در این فصل سرد به کارتان خواهد آمد.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۲۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…