ست کردن رنگ چوب در دکوراسیون داخلی

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از متریال چوب در دکوراسیون بسیار جذاب و گرمی بخش روح منزل است. اما ست کردن این متریال با دیگر عناصر دکوراسیون چالشی مورد توجه است که باید به آن توجه داشت.
ست کردن رنگ چوب

استفاده از متریال چوب در دکوراسیون بسیار جذاب و گرمی بخش روح منزل است. اما ست کردن طرح چوب با دیگر عناصر دکوراسیون چالشی مورد توجه است پس تصمیم گرفتیم در مجله دلتا کمی تخصصی‌تر به این نکته بپردازیم و به شما بگوییم برای ست کردن رنگ چوب می‌توانید از چه ترکیب‌های رنگی استفاده کنید.

چوب‌هایی با رنگ گردویی روشن برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه

چوب بلوط

این چوب‌ها به نسبت بقیه دارای رنگ روشن‌تری هستند و باعث می شوند تا دکوراسیون داخلی روشن‌تری را تجربه کنید، ولی باید توجه کنید چوب‌ها به طور کلی دارای بافت سنگین هستند. برای ست کردن طرح چوب گردویی که خودشان دارای رنگ‌های به نسبت روشن هستند، می توانید از رنگ‌هایی مثل سفید برای اجزای بزرگ‌تر و رنگ‌های مانند رنگ قرمز، رنگ نارنجی و یا کرم برای اجزای کوچک‌تر استفاده کنید.

استفاده از چوب‌هایی به رنگ ماهگونی در طراحی دکوراسیون داخلی

رنگ سفید

این چوب‌ها معمولا رنگی شبیه رنگ قرمز تیره دارند، چوب خود جاذب نور است و باعث می‌شود تا فضای داخلی خانه کم نور تر به نظر بیاید و وقتی چوب رنگی تیره مانند ماهگونی هم داشته این قابلیت دو برابر می‌شود بهترین رنگی که در کنار چوب با رنگ ماهگونی می‌تواند قرار بگیرد، سفید است، البته باید در هنگام انتخاب رنگ چوب به این نکته توجه کرد که برای فضاهای کوچک باید چوب‌هایی با طیف رنگی روشن‌تر و برای فضای بزرگ‌تر از چوب‌هایی با طیف رنگی کمی تیره‌تر استفاده کرد. اگر فضا بزرگ باشد شما می‌توانید از وجود چوب‌های مختلف با رنگ‌های مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بهره ببرید.

چوب هایی با رنگ گردویی تیره در طراحی دکوراسیون داخلی

ماهگونی

اگر از چوب‌های گردویی تیره در سطح وسیعی مانند کف استفاده‌ می‌کنید، برای ست کردن رنگ چوب گردویی، عناصر اطراف آن باید حتما دارای رنگ‌های روشن مانند، سفید، یا سفید استخوانی باشد تا کلیت فضای داخلی تحت تاثیر قرار نگیرد و برای از بین بردن یکنواختی فضا می‌توان از وجود وسایل دکوری با رنگ‌های جذاب و هیجان انگیز مانند قرمز یا رنگ پاییزی نارنجی استفاده کرد.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۵۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…