گاراژ، اولین دفتر کار گوگل (+ویدئو)

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گاراژ، اولین دفتر کار گوگل بود و بنیان‎گذارانش کارشان را بیست سال پیش در همین گاراژ شروع کردند. به همین مناسبت، برخی اطلاعات  درباره تاریخچه آغاز بکارش را منتشر کرد. تصاویری از گاراژ و دفتر کار اولیه  گوگل  در گوگل مپ با ابزار Street View قابل مشاهده است.

گاراژ، اولین دفتر کار گوگل

به گزارش مجله دلتا، لری پیج و سرگئی برین، نخستین  کارمندان و بنیان‌گذاران گوگل کارشان را در گاراژ سوزان وویچیتسکی در منلوپارک آغاز کردند، سوزان اکنون مدیرعامل یوتیوب است.در حالی‌که گوگل در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ به ثبت رسیده، این شرکت هر سال ۲۷ سپتامبر را جشن می‌گیرد.

گاراژ، اولین دفتر کار گوگل

همه‌چیز از این گاراژ آغاز  شد

با استفاده از استریت ویوو می‌توان از گاراژ و اولین دفتر کار گوگل بازدید مجازی داشت. در این تصاویر، اولین رایانه لری پیج یا طرح‌هایی از لوگوی این شرکت روی وایت‌برد دیده می شود.

در این گاراژ نشانه ‌هایی جالب مانند دوچرخه، تخم‌‌مرغ عید پاک، کلاه  و انواع دستگاه‌های الکترونیکی قدیمی را می توان دید. در مانیتور رایانه ها هم تصاویری از صفحه جست‌وجوی گوگل در سال‌های نخستین به خوبی دیده می شود.

دیدن این تصاویر آدم را به فکر وا می دارد که چگونه یک شرکت از این گاراژ توانست دنیا را تغییر و تحت تاثیر خود قرار دهد. گوگل بیست سال است که بهترین و سریع‌ترین منبع پرسش ها و کنجکاوی‌های مردم است.

خدمات گوگل به اینترنت، بشر و تأثیری که در شکل‌گیری دنیای کنونی داشته، قابل چشم‌پوشی نیست و شروع همه این‌ها از رویاپردازی دو جوان در این گاراژ آغاز می‌شود.

گاراژ، اولین دفتر کار گوگل

ارائه برنامه ها و طرح های تازه گوگل

گوگل به مناسبت آغاز بیستمین تولدش برنامه و طرح‌های گوناگون پیاده‌ کرده ودر یک مراسم از چندین ویژگی جدید مانند Google Discover و افزودن قابلیت‌های جدید به گوگل ایمیج خبر داده است.

هنوز رویاهای گوگل برای جست‌وجو پایان نیافته است و این شرکت در پی راهکارهایی برای خلق تجربه های بهتر در قدیمی‌ترین ابزار و خدمات‌اش یعنی Google Search است.

گاراژ، اولین دفتر کار گوگل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…