ایده‌های خلاقانه برای نورپردازی اتاق خواب

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نور مخفی اتاق خواب از انواع نورپردازی‌هایی است که امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و شما می‌توانید برای ایجاد فضایی رمانتیک و دلپذیر از این نوع نورپردازی در اتاق خواب‌های دو نفره و تک نفره استفاده کنید.
نور پردازی مخفی

نورپردازی اتاق خواب تاثیر زیادی در فضاسازی و ایجاد احساس لذت و آرامش در محیط اتاق خواب دارد بنابراین نباید به سادگی از کنار این موضوع گذشت و برای دیزاین نورپردازی در اتاق خواب به چند عدد لامپ مخفی یا یک لوستر بسنده کرد. با این مطلب در مجله دلتا یاد می‌گیریم چطور می‌توان با استفاده از نور پردازی مخفی، زیبایی اتاق را دو چندان کرد.

 ایده طراحی نور پردازی مخفی

هدف لامپ‌های مخفی روشنایی همه فضای اتاق خواب نیست، بلکه هدف اصلی این لامپ‌ها ایجاد حسی و حالی دلپذیر در دکوراسیون اتاق خواب‌ها است. همانطور که گفته شد برای ایجاد نور پردازی مخفی اتاق خواب می‌توانید از لامپ‌های نواری استفاده کنید که این لامپ‌ها دارای تنوع و قابلیت زیادی هستند و شما می‌توانید در صورت تمایل این لامپ‌ها را در زیر تخت یا پشت آینه نصب کنید و دکوراسیون داخلی اتاق را به کمک این نورپردازی متحول کنید.

نور پردازی مخفی

اگر فضای اتاق خواب شما سرد و خسته کننده است می‌توانید با طراحی نور پردازی مخفی، به فضای اتاق خواب‌تان گرما و آرامش بیشتری ببخشید. توجه داشته باشید نوع حالتی که از نورپردازی مخفی در دکوراسیون استفاده می‌شود بهتر است مطابق با نیاز و بر‌اساس طراحی سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب باشد. برای ایجاد نور مخفی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب از انواع لامپ‌ها با نورهای گرم نظیر قرمز و زرد و … استفاده کنید که انتخاب رنگ نور مخفی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

نور مخفی اتاق
ایجاد نور مخفی در سقف اتاق خواب یکی دیگر از انواع ایده‌های جالب و کاربردی برای نورپردازی اتاق خواب است که در این روش لامپ‌های مخفی در سقف اتاق خواب تعبیه می‌شوند و فضایی بی‌نظیر را در اتاق خواب ایجاد می‌کنند. نورپردازی اتاق خواب یکی از مهم ترین مسائلی است که نباید از کنار آن به سادگی گذشت بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی نورپردازی برای فضای اتاق خواب حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با مطالب دکوراسیون طراحی دکوراسیون منزل را از کجا شروع کنیم؟ را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…