با چند ترفند ساده، سقف را بلندتر نشان دهید

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این روزها سقف اکثر خانه‌ها که معمولا آپارتمانی هستند کوتاه ساخته می‌شود اما با کمک رنگ و اصول دکوراسیون می‌توانیم سقف را بلندتر و حتی خانه را دلباز‌تر کنیم.
بلندتر نشان دادن سقف خانه

بلند نشان دادن سقف خانه یک روش اجرایی توسط یک وسیله یا تخریب و ساخت دوباره نیست، بلکه به کمک روش‌ها و تغییراتی در موجودیت خانه‌ با سقف کوتاه این امکان برای بیننده فراهم می‌شود تا سقف را بلندتر از آنچه هست ببیند. برای این که این اتفاق رخ دهد موارد متعددی در این راه به شما کمک خواهند کرد که در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا آن‌ها را عنوان می‌کنیم.

برای بلند نشان دادن سقف خانه چه رنگی بهتر است؟

برای بلندتر نشان دادن سقف خانه، باید هم به رنگ خود سقف و هم رنگ دیوارهای خانه توجه کنید. در مجموع می‌توان اذعان کرد که هم‌رنگ بودن رنگ هر دو بخش یعنی هم دیوار و هم سقف باعث بلند نشان دادن سقف خانه می‌شود.

بلندتر نشان دادن سقف خانه

پرده‌ها

پرده‌ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون خانه‌ با سقف کوتاه دارند. پرده‌ از نظر ارتفاع، رنگ، مدل و جنس پارچه بسیار حائز اهمیت است. پرده‌های توری شکل از نظر نور، موقعیت مناسبی برای خانه‌ با سقف کوتاه به شمار می‌آیند و از نظر رنگی نیز قابلیت همگام سازی با دیوارها را دارند.

کاغذ دیواری مناسب سقف های کوتاه

امروزه کاغذدیواری تنها برای پوشاندن معایب دیوار نیست، بلکه کمک به بلندتر نشان دادن سقف خانه نیز می‌کند، طرح‌های مناسب برای این کار، طرح‌های مستطیلی هستند، در بخش رنگی نیز می‌توان همان روش تک رنگ روشن یا راه راه را برای آن استفاده کرد.

خانه‌ با سقف کوتاه

استفاده از آینه برای بلندتر نشان دادن سقف های کوتاه

آینه‌ها با توانایی‌هایی که در خود دارند کمک شایانی به بلند نشان دادن سقف خانه می‌کنند. قرار دادن آینه‌ها در مقابل هم روی دو دیوار موازی روشی است که می‌توانید علاوه بر کاهش توجه به ارتفاع از نظر عرضی نیز خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: در مجله دکوراسیون مطلب با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۵۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۲:۵۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۲۵ ق٫ظ

  4. آیدا

    ۲۹ آبان ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ

    عالی بود ساده وقابل فهم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…