ریسه‌های نوری در اتاق خواب

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تزیین اتاق خواب با ریسه یک انتخاب هوشمندانه است که شما برای چیدمان اتاق خود انتخاب کرده اید. گاهی اوقات تغییرات جزئی در یک اتاق می‌تواند تاثیر زیادی در زیباتر شدن آن داشته باشد.
ریسه های نور

همواره در دکوراسیون داخلی نور و روشنایی بسیار حائز اهمیت بوده است. تزیین با ریسه های نور یا ریسه‌های برقی و درخشان یکی از همان وسایل ساده هستند که از خاص ترین ایده‌ها برای تزیین اتاق بشمار می‌آیند و فضای اتاق شما را بسیار رویایی و رمانتیک می‌کنند.امروز در مجله دلتا انواع چیدمان آن را مورد برسی قرار می‌دهیم

تزئین دیوار

نورپردازی

مهم ترین عنصر در طراحی دکوراسیون هر اتاقی دیوار‌های آن هستند. دیوار‌ها به ترکیب هر فضا و دکوراسیونی شخصیت می‌بخشند، پس برای ایجاد کردن فضای منحصر به فرد در اتاق خود می‌توانید از ایده‌های استفاده از ریسه برای تزئین دیوار استفاده کنید. دیوار‌ها بزرگترین قسمت‌های قابل مشاهده در هر اتاقی هستند و شما می‌توانید با کمک مجموعه ای از ریسه‌های تزئینی وسایل مورد نظر خود را از دیوار‌ها آویزان کنید تا دیوار‌های ظاهری زیبا و دلنشین پیدا کنند.

 عکس روی ریسه

قاب عکس

در تزئین اتاق خواب با ریسه می‌توانید عکس‌هایی که در آن خاطرات شادی دارید و دیدن آن‌ها منجر به حسی خوب در شما می‌شود را انتخاب کنید و عکس‌ها را به هر صورتی منظم و نامنظم و یا به اشکال مختلفی همچون قلب و یا ستاره بر روی ریسه در کنار هم بچینید، سپس ریسه را به دیوار آویزان کنید. یادتان باشد ابعاد و تعداد عکس‌ها بسیار مهم هستند.

ریسه روی پارچه

تزیین دیوار

یکی از راه‌های ساده دیگر برای تزئین با ریسه این است آن قسمتی که می‌خواهید را پارچه نصب کنید و روی پارچه را با این ریسه‌ها تزئین کنید. اما باید توجه داشته باشید که با دقت و ظرافت پارچه خود را انتخاب کرده باشید.

ریسه روی صفحه مشبک 

یکی دیگر از استفاده‌های تزیین با ریسه های نور در اتاق خواب این است که یک صفحه مشبک را بر روی یک تکه از دیوار نصب کنید. می‌توانید یک گالری دیواری زیبا خلق کنید و بر روی آن وسایل تزیینی که علاقه مند به دیدنشان هستید را قرار دهید، می‌تواند عکس‌ها، کارت پستال‎ها و نوشته‌های زیبایتان باشد و سپس برای تزیین بیشتر از ریسه‌های نورپردازی در کنار آن استفاده کنید و با یک اقدام ساده زیبایی بسیاری را به اتاق خواب خود هدیه کنید.

 تزیین سقف با ریسه

اتاق خواب

در تزیین اتاق خواب با ریسه اگر سقف اتاق شما بیش از حد کوتاه است و باعث می‌شود فضای اتاق خفه و کم ارتفاع به نظر برسد با آویختن ریسه از سقف به شکل عمودی این ارتفاع کم تا حدی جبران می‌‌شود و موجب می‌شود سقف بلند تر به نظر برسد.

تزئین اشیاء و وسایل

وسایل دکوری

زمانی که نور ریسه‌‌ها از پشت یک بوم نقاشی پوشیده شده با رنگ طلایی، چشمک می‌‌زنند، فضایی جذاب خلق می‌کنند. یا به هنگام پیچیدن به دور یک شاخه خشک، تبدیل به شکوفه‌های نورانی خواهند شد، یا با استفاده از چراغ‌های ریسه‌ایی تاج تخت خواب خود را نورانی کنید و با استفاده از یک صفحه نیمه‌ شفاف و نصب ریسه‌‌ها پشت آن، در طول شب نوری ملایم و همیشگی داشته باشید. اگر در اتاق خود آینه دارید می‌توانید دور آینه را نیز با این ریسه‌ها تزئین کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۲۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ در ۱:۲۰ ق٫ظ

    خیلی ‌جالبب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…