آپارتمان‌های نوساز و گران در تهران

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آپارتمان‌های نوساز و گران در تهران

کارشناسان حوزه مسکن و ساختمان، گزارش‎های تازه از رفتار متقاضیان و عرضه‌کنندگان در بازار مسکن را نشانه‎ای روشن از شروع فصل پیش‌رونق این بازار ارزیابی می‌کنند.

به گزارش مجله‎ی دلتا به نقل از  دنیای اقتصاد آن‎ها می‎گویند: آمار رسمی افزایش میزان معاملات مسکن در یکی دو ماه اخیر در مقایسه با مدت مشابه پارسال، نیز این موضوع را تایید می‌کند.

از دیدگاه فعالان بازار مسکن این روند می‌تواند درماه های پیش روی امسال با ورود گروهی تازه از متقاضیان خرید مسکن که به ابزار تسهیلات پس‌انداز مسکن یکم مجهز شده‌اند، سرعتی بیشتر یابد.

در این میان مشاوران و فعالان بازارمسکن، معتقدند: آنچه ممکن است روند افزایش میزان معاملات و احتمالا ورود بخشی تازه از متقاضیان خرید مسکن را به بازار کندتر کند توهم و طمع برخی از فروشندگان در قیمت‌گذاری ملک پیشنهادی است.

به این معنی که هم‌اکنون برخی از فروشندگان بویژه مالکان املاک مسکونی نوساز به تصور آن که بازار وارد مرحله پیش ‌رونق شده است، قیمت‌های پیشنهادی خود را بسیار گران‌تر از میانگین قیمت منطقه ‌عرضه می‌کنند.

این موضوع باعث می‌شود نه فقط ملک آنها به راحتی فروش نرود؛ بلکه بسیاری از متقاضیان با دیدن این نحوه قیمت‌گذاری، تصمیم خرید خود را به زمان دیگری موکول می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…