دختر انگلیسی جوان‎ترین خلبان جهان شد! (+ویدئو)

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دختر انگلیسی جوان‎ترین خلبان جهان شد! این خبر در صنعت هواپیمایی حسابی داغ و پر سر و صدا شده است.

دختر انگلیسی جوان‎ترین خلبان جهان شد

به گزارش اختصاصی مجله دلتا، خلبانی یکی از شغل های محبوبی است که اکثر آدم‎ها دست‎کم در بچگی آرزو داشتن که به آن برسند. «کیت مک‎ویلیام» هم یکی از کسانی است که از بچگی این آرزو را در سرش می‎پروراند، با این تفاوت که برای رسیدن به زندگی ایده‎آلش خیلی تلاش کرد و توانست در ۲۶ سالگی لقب جوان‎ترین خلبان جهان را به خودش اختصاص بدهد.

752396 دختر انگلیسی جوان‎ترین خلبان جهان شد! (+ویدئو)

کیت مک‎ویلیام می‎گوید: «من از بچگی عاشق پرواز بودم و برای رسیدن به این آرزوم از سیزده سالگی حسابی تلاش کردم. خلبانی هواپیمای مسافربری، کار به شدت جذاب و هیجان انگیزیه. اینکه هر روز با آدم های جدیدی رو به رو می شم برام خیلی جذابه. من برای رسیدن به این شغل مثل همه ی خلبان ها تو دوره های آموزشی مختلف شرکت کردم و تمام دوره ها رو با نمره های خوبی قبول شدم. با اینکه خودم معتقدم سن و سال خیلی مهم نیست ولی در بیشتر مواقع وقتی خدمه پرواز و مسافرها متوجه می شوند چند سالمه، به طرز خوشایندی تعجب می کنن و بهم تبریک می گن.»

دختر انگلیسی جوان‎ترین خلبان جهان شد

این دختر جوان  معتقد است که برای موفق شدن، سن و سال ملاک نیست و هرکسی میتواند با تلاش و پشتکار به تمام آرزوهایش دست پیدا کند. خانم ویلیام تا به حال به بیشتر از ۱۰۰ نقطه جهان پرواز کرده و هر روز بیشتر از قبل به شغلش علاق مند می‎شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…