ایبیزا، جزیره‌‌ای که نمی‌خوابد!

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کشور اسپانیا، سرزمینی پر حرارت و دوست داشتنی است که گوشه گوشه آن همچون گنج با ارزش می‌درخشد. جزیره ایبیزا یکی از همین درهای گران‌بها است.
جاذبه های گردشگری ایبیزا

ایبیزا، جزیره‌ای صخره‌ای شکل است که درجنوب اسپانیا قرار دارد. همچنین اینجا به علت داشتن سواحل دلبرانه‌اش بسیار معروف می‌باشد. منفعل بودن اینجا هیچ معنایی ندارد و جزیره در طول شبانه روز، غرق در جنب‌و‌جوش است. به همین خاطر است که ایبیزا به عنوان بهترین تفرجگاه اسپانیا شناخته می‌شود. آب و موسیقی را می‌توان دو عنصر جاذب گردشگر در این جزیره معرفی کرد. با مجله دلتا همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری ایبیزا آشنا شوید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری ایبیزا

جزیره ایبیزا

در ایبیزا بیش از ۴۰ ساحل خارق‌العاده وجود دارد که در زیبایی، مانند ندارند. این جزیره در دریای مدیترانه واقع شده که از ثمره آن سواحلی درخشان، آب‌های زلال و آب و هوای بی‌نظیر متولد شده است. حتی شب هنگام هم افسون این جزیره خاموش نمی‌شود و در تاریکی می‌درخشد.

جاذبه های گردشگری ایبیزا کدامند؟

جاذبه های گردشگری ایبیزا

دالت ویلا

دالت ویلا شامل دیوارهای محکمی است که قدمت تاریخی آن به قرن شانزدهم میلادی باز می‌گردد که منطقه‌ای استراتژیک در مدیترانه محسوب می‌شود. داخل این دیوارها، شهر و خیابان‌های باریک وجود دارد که هنگام عبور به کافه، رستوران، بوتیک و موزه‌های بسیاری برخواهید خورد. اگر به بالای تپه‌ها برسید می‌توانید از کلیسا جامع هم دیدن کنید.

سواحل ایبیزا

بی‌شک تمامی گردشگران این منطقه برای رسیدن به سواحل دور از وصف ایبیزا به این جزیره سفر می‌کنند. وجود این تعداد ساحل و البته زیبایی‌های آن، انتخاب اول توریست‌ها برای گشت و گذار است و این منطقه به همین دلیل است که معروف شده است.

سواحل زیبا از جاذبه های گردشگری ایبیزا

چه تفریحاتی در ایبیزا انتظار شما را می کشند؟

  • در اطراف شهر ایبیزا جاذبه‌های سنتی زیادی هست که اغلب گردشگران زمان کافی برای بازدید از آن‌ها ندارند.
  • پاراسیلینگ کنید یا قایق بگیرید و در قایق به تماشای مناظر بکر اطراف جزیره مشغول شوید، در اطراف ایبیزا جزایر زیادی هست که می‌توانید از آن‌ها هم بازدید کنید.
  • در شمال شهر به دیدن غارهای کان مارکا بروید. در این غار، دریاچه‌های زیر زمینی رنگارنگی وجود دارد.
  • اگر در ماه مه به ایبیزا بروید، می‌توانید در فستیوال تئاتر خانوادگی شرکت کنید که در آن‌ها تئاترهای خیابانی و نمایش‌های عروسکی برگزار می‌شود.

مناظر زیبای جاذبه های گردشگری ایبیزا

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های جهانگردی، “هتلی که هر سال آب می‌شود” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۰ ق٫ظ

    چه هیجان انگیز

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…