کت جین بلند را با چی ست کنیم؟

۴
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از لباس‌هایی که بین بیشتر خانم‌‌ها مشترک است و حتی در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف در هر کمد لباسی پیدا می‌شود، کت جین بلند است که به عنوان مانتو در روز‌های بهار و پاییزه استفاده می‌شود.
ست کردن کت جین بلند

مانتو جین با ضخامت متوسط و تن‌خور استاندارد مناسب استفاده‌ی روزانه در بهار و پاییز است. برش‌های زیبا و حرفه‌ای این مدل مانتو اندام را زیباتر نشان می‌دهد. در این مطلب ست کردن کت جین بلند را خواهیم گفت. با مجله دلتا همراه باشید.

ست کردن کت جین بلند

مانتو جین با حاشیه‌های ریش ریش

این مدل لباس‌ها از سال گذشته به دنیای مد راه یافتند. ریشه‌های دور مانتو، استایل مانتو را شاداب و چشمگیر نشان خواهند داد. برای تکمیل ست پاییزی مانتو جین خود، این مدل مانتو را با نیم بوت‌های چرم جیر بپوشید تا جذابیت آن دوچندان شود.

مانتو جین با حاشیه‌های ریش ریش

کت جین بلند با اپل‌های بزرگ

اپل‎های بزرگ مد دهه ۸۰ میلادی بودند، اما به تازگی باز هم این مدل لباس‌ها محبوب شده‌اند و طراحان دقیقا از مدهای همان سال‌ها الهام گرفته‌اند. پیشنهاد ما این است که به سراغ ست کردن دو تناژ مختلف از لباس‌های جین بروید. پوشیدن مانتو و شلوار جین یک رنگ، کمی خسته کننده به نظر می‌رسد. اگر بالاتنه لاغری دارید به سراغ مانتو جین با رنگ روشن بروید و شلوار جین خود را چند درجه تیره‌تر انتخاب کنید.

کت جین بلند با شلوار جین

اگر دوست دارید حتما رنگ شلوار و مانتو جین نزدیک به هم باشد، در این صورت رنگ اکسسوری و کیف و کفشی که انتخاب می‌کنید باید کاملا متضاد با ست جین باشند، یا جزئیاتی داشته باشند که یکنواختی رنگ را در ست لباس شما از بین ببرند. سعی کنید از اکسسوری یا کیف و کفش جین در این ست لباس استفاده نکنید زیرا تمام زحمات برای شیک پوش دیده شدن از بین خواهد رفت.

کت جین بلند با یقه خزدار

سادگی همیشه زیباست، اما مانتو جین برای فصل پاییز می‌تواند در عین زیبایی و تفاوت سادگی استایل را نیز حفظ کند. مقدار کمی تزئینات برای مانتو بد نیست. یقه طرح‌دار و تزئین شده با خز، لبه‌های بدون دوخت و ریش ریش که می‌تواند مدل مانتو شما را کاملا به روز و متفاوت جلوه دهد.

کت جین بلند با یقه خزدار

مانتو جین بلند

مانتو جین بلند از جدیدترین مدل‌های مانتو برای پاییز و زمستان امسال هستند. اینکه پارچه لباس درست به تن‌تان بنشیند را فراموش نکنید. اگر می‌خواهید کمی ظاهر مانتو بلندتان را تغییر دهید می‌توانید روی پالتو از یک کمربند شیک باریک استفاده کنید. این مدل  مانتوهای جین در عین کلاسیک بودن همیشه به روز هستند.

مانتو جین بلند

مانتو لی رنگ تیره

جین‌های تیره‌تر به نظر شیک‌تر و خانمانه‌تر می‌آیند. رنگ‌های همه کاره، کارآمدتر هستند و می‌توان از آن استفاده‌های مختلف کرد مثلا وقتی که به یک مهمانی دوستانه دعوت شده‌اید و یا وقتی که می‌خواهید ظاهر کاری و رسمی داشته باشید قابل استفاده هستند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “ست کردن شلوار مام استایل” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۱۸ ق٫ظ

  3. زهره گلک

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۰۴ ب٫ظ

  4. علی

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۵۱ ب٫ظ

    لباش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…