۷ترفند جذب مشتری برای خانه

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه

۷ترفند جذب مشتری برای خانه می‌تواند به فرایند فروش خانه سرعت ببخشد. در خرید و فروش خانه تنها ملک نیست که حرف اول و آخر را می‌زند؛ تاثیراتی که محیط و آدم‌ها روی یکدیگر می‌گذارند هم به اندازه‌ی ملک نقش ایفا می‌کند. اگر می‌خواهید خانه‌تان زودتر به فروش برود، باید سراغ ترفندهایی بروید که معمولا کمتر به آن‌ها توجه می‌شود.

خرید خانه جذب مشتری

۱- سعی کنید به خریدار پیشنهاد فوق‌العاده‌ای بدهید که دیگران نمی‌دهند. مثلا روی خانه یک تابلوی به‌خصوص یا پرده را هم رایگان به خریدار بدهید. اگر این پیشنهاد چیزی باشد که به‌طور ویژه برای خانه طراحی و ساخته باشد، بیشتر توجه مشتری را جلب خواهد کرد. مثلا کتابخانه‌ای چوبی که برای یک بخش خاصی از خانه ساخته شده است، پیشنهادی است که خریدار را به وسوسه می‌اندازد.

۲- برای تاثیرگذاری روی نظر خریدار، شرایطی را فر اهم کنید که در بازدید از خانه، احساس راحتی و آسایش بکند. در ورودی منزل، گلدانی از گل‌های تازه بگذارید. در قسمت‌های خالی خانه یک صندلی برای نشستن داشته باشید. سعی کنید خانه‌تان بوی خوشی بدهد. مثلا پیش از رسیدن مشتری کیک یا شیرینی بپزید.

۳- در فصل گرم هوای داخل خانه را خنک نگه دارید و در فصل سرد، گرم. اگر فکر می‌کنید خانه تهویه‌ی مطبوعی ندارد، حتما فکری به حال آن بکنید. چون هوای دم‌کرده و خفه همه را کلافه می‌کند و برای خانه‌تان یک امتیاز منفی به‌شمار خواهد رفت. اگر می‌خواهید خانه‌تان در وهله‌ی اول توی ذوق خریدار نزند، پنجره‌ها را باز بگذارید و بگذارید هوا جریان داشته باشد.

ترفندهای جذب مشتری خرید خانه

۴- در راهروی باریک آینه بگذارید. این کار باعث می‌شود فضاهای کوچک بزرگ‌تر به نظر بیایند. علاوه بر این انعکاس نور میزان روشنایی فضا را هم دوچندان می‌کند و بر زیبایی خانه می‌افزاید. در صورت امکان در راهروی باریک میز یا صندلی نگذارید و به نور و آینه اکتفا کنید.

۵- در نیمه‌ی اول سال تا می‌توانید در حیاط و ورودی و داخل خانه گلدان گل نگه دارید. اما اگر در فصل سرد امکان نگهداری از گلدان‌ها را ندارید، عکسی از روزهای پرگل و زیبای خانه‌تان را در ابعاد نسبتا بزرگ طوری که به چشم بیاید، بر دیوار بیاویزید. دیواری را انتخاب کنید که مطمئن هستید حتما مشتری خانه آن را می‌بیند. به این ترتیب امکانی از امکانات خانه‌تان را به نمایش گذاشته‌اید.

۶- بد نیست اگر برای پذیرایی مختصری از خریدار آمادگی داشته باشید. یک فنجان چای و بیسکوییت می‌تواند نظر خریدار را جلب کند و فرصتی برای صمیمت و گفت‌وگوی بیشتر فراهم بیاورد. ممکن است بتوانید در این فرصت طلایی حتی نظر منفی خریدار را نسبت به خرید خانه تغییر بدهید.

۷- بهتر است به خریدار نگویید کفش‌هایش را دربیاورد. بعضی‌ها دوست ندارند بدون کفش در خانه‌ای غریبه تردد کنند. بعضی هم این حرف را توهین تلقین می‌کنند. اگر خیلی روی این قضیه حساس هستید، بهتر است دمپایی‌های روفرشی تمیز و نویی در ورودی بگذارید و از خریدار بخواهید از آن‌ها استفاده کند. در غیر این صورت یک پادری در ورودی مانع از انتقال آلودگی به داخل خانه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…