بزرگ‌ تر نشان دادن خانه

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از معدود مشکلات خانه‌های امروزی کوچک بودن آن است زاویه‌‌های بسته محیط خانه  را كوچك‌تر نشان می‌دهند. برای بزرگ‌‌تر نشان دادن خانه روش‌ها و نکات کوچکی را به شما یادآوری می‌کنیم
بزرگ‌ تر نشان دادن خانه

امروزه با توجه به افزایش زندگی شهرنشینی و نقل مکان از خانه‌های زیبا و حیاط دار روستایی، که پر از گل و گیاه است، به آپارتمان‌های کوچک شهری که خود معضلات اجتماعی را پدید آورده است. اما تکنیک‌هایی در طراحی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید به بزرگ‌ تر نشان دادن خانه کمک کنید و ضمن جلوگیری از هزینه‌های گزاف نقل و انتقال از زندگی در آن احساس رضایتمندی داشته باشید. اگر جزء افرادی هستید که به دنبال راه های بزرگ‌ تر نشان دادن خانه هستید، این مطلب از مجله دلتا را از دست ندهید.

مرتب و تمیز کردن خانه

یکی از مهمترین راه‌های بزرگ‌تر نشان دادن خانه‌های کوچک، مرتب و تمیز نگه داشتن آن‌ است. شلوغ بودن محیط و وجود آلودگی در محیط‌های کوچک زودتر به چشم می‌آید و باعث آشفتگی اعصاب ساکنان می‌شود.

مبلمان استیل

ایجاد خطوط منحنی

فضا‌های کوچک پر از خط‌‌های مستقیم‌اند. وقتی لوازم خانه کنار هم قرار می‌گیرند، زاویه‌های تند زیادی به وجود می‌آورند. زاویه‌های تند و خط‌ های مستقیم را با ایجاد خطوط منحنی محو کنید تا به بزرگ‌ تر نشان دادن خانه کمک نماید.

ایجاد انحنا با اسفاده از پارچه

پارچه‌ها برای این منظور بسیار مناسبند. پارچه را روی میل ‌پرده بیندازید تا حالت هلالی گرفته، چین‌دار شود. از رومبلی که از لبه‌ مبل یا صندلی آویزان است، استفاده کنید.

مبلمان با اشکال منحنی

راه دیگر آن است که به دنبال مبلمان‌هایی که حالت منحنی دارند باشید. مبل راحتی که مانند منحنی‌ است ،صندلی‌های خمیده یا مبل‌های استیل گرد را انتخاب کنید. برای انحنای بیشتر در دکوراسیون از بالش یا فرش‌های بیضی و گرد استفاده کنید.

قرینه سازی

قرینه سازی‌ وآیتم‌های یک شکل 

 برای تزیین دیوار، کف پوش و…از آیتم‌های یک شکل استفاده کنید. در عین این که زاویه‌ها بازتر نشان داده می‌شوند، اثر هنری خلاقی هم به آن افزوده‌اید.

رنگ دیوارها

انتخاب یک رنگ برای تمام دیوارها از ظاهر کادر مانند جلوگیری کرده. محیط را بزرگ‌تر و منسجم‌تر می‌کند و این کار باعث بزرگ‌ تر نشان دادن خانه می‌شود.

رنگ دیوار ها

گل‌های آپارتمانی

اگر با همه این تدابیر فضایی کادر مانند وجود دارد نگران نباشید، از گل های آپارتمانی استفاده کنید. گیاهان فضا را بزرگ‌تر و زوایا را بازتر نشان می‌دهند. قرار دادن آن‌ها در کنار دیوار مورد نظر یا جاهای بسته  یکی از راه های بزرگ‌تر نشان دادن خانه  است و علاوه برآن فضای خانه سالم‌تر و پاکیزه‌تر شود.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹ در ۹:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…