برندگان مسابقه بین المللی عکاسی ۲۰۲۰

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مسابقه بین المللی عکاسی 2020 برگزار شد و «پدرو لوئیس» با ارائه عکسی پرتره از یک حشره توانست مقام اول را در این مسابقه از آن خود کند.
مسابقه بین المللی عکاسی

«آدام جی سندرز» نیز با ارائه عکسی که بندبازی را در حال حرکت نشان می‌دهد، در جایگاه دوم رقابت عکاسی در محور موضوعی عکاسی از ورزش‌های مختلف قرار گرفت. در ادامه این مطلب از مجله دلتا عکس‌های برگزیده مسابقه بین المللی عکاسی ۲۰۲۰ را خواهید دید.

مسابقه بین المللی عکاسی بندباز

«فردریک کوزینر» با ارائه عکسی از طبیعت که رعد و برق را در جلوه‌ای بسیار زیبا نشان می‌داد، مقام سوم را از آن خود کرد.

مسابقه بین المللی عکاسی رعد و برق

مسابقه بین‌ المللی عکاسی هر سال با حضور عکاسانی از سراسر جهان برگزار می‌شود. در این مسابقه با ۱۳ محور موضوعی اصلی و زیرشاخه‌های متعدد، عکس‌های فوق‌العاده دیدنی از حشرات گرفته تا حیوانات اهلی و مناظر طبیعی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

موسسه غیر انتفاعی «Lucie Foundation» که به پرورش استعدادهای عکاسی در سراسر جهان اهمیت می‌دهد؛ از سال ۲۰۰۳ مسابقه بین المللی عکاسی را برگزار می‌کند و امسال نیز همچون سال‌های گذشته، جوایز مسابقه به عکس‌های منتخب اهدا شد.

مسابقه عکاسی حیات وحش
عکس گرفته شده توسط عکاس چینی – رتبه اول در بخش عکاسی از طبیعت

در هر محور مسابقه، سه عکس برتر توسط هیئت داوران انتخاب می‌شود. امسال با وجود همه گیری کرونا، عکس‌های بسیار دیدنی در این مسابقه شرکت کردند.

«حسین فرمانی»، بنیانگذار و مدیر IPA اعلام کرد: «وضعیت صنعت عکاسی رو به رشد است و روزهای خوبی را سپری می‌کند. با وجود همه گیری بیماری کرونا، عکاسان بسیاری در سراسر جهان در این مسابقه شرکت کردند و شاید به جرات بتوان گفت که در این دور مسابقه شاهد ارائه بهترین عکس‌های گرفته شده طی دهه‌ گذشته بوده‌ایم.»

عکاسی

در لینک زیر می‌توانید برخی از بهترین عکس‌های مسابقه بین المللی عکاسی را مشاهده کنید:

the 2020 International Photography Awards

بیشتر بخوانید: آیا چیزی نفس‌گیرتر از عظمت کائنات وجود دارد؟ بسیاری از تصاویر نجومی منتخب ۲۰۲۰ را می‌توان در زمره‌ی زیباترین تصاویر سال قرار داد. برندگان مسابقه عکاسی نجومی ۲۰۲۰ (Insight Investment Astronomy Photographer)، معرفی شدند. عکس‌های برگزیده این مسابقه را در مطلب «برندگان مسابقه عکاسی نجومی ۲۰۲۰» ببینید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹ در ۳:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…