موزه بستنی کجاست؟

۱۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
موزه بستنی اولین بار در سال ۲۰۱۶ در منهتن تاسیس شد و به دلیل استقبال مردم در شهرهای لس آنجلس، سن فرانسیسکو و میامی هم شعبه هایی از موزه بستنی افتتاح شد.
جاذبه های گردشگری آمریکا

کمتر کسی پیدا می‌شود که بستنی دوست نداشته باشد. در هوای گرم تابستان حقیقتا هیچ چیز به اندازه یک بستنی خنک و خوشمزه نمی‌چسبد. حالا فکرش را بکنید که موزه‌ای اختصاصا برای آن وجود داشته باشد و در آنجا همه چیز، سقف و دیوارها و تزئینات و دکوراسیون بر همین اساس و انواع بستنی ساخته شده است! در ادامه در مجله دلتا همرا باشید تا با موزه بستنی از جاذبه های گردشگری آمریکا آشنا شویم.

داستان از کجا شروع شد؟

موزه بستنی نخستین بار در منهتن نیویورک افتتاح شد و بیشتر یک نمایشگاه هنری واکنش‌گرا به حساب می‌آید تا موزه. موسسان این موزه ابتکاری ماریلیس بان از لاگونا بیچ و همکارش مانیش وورا هستند و در حال حاضر هم ماریلیس بان مدیریت این مکان را بر عهده دارد.

موزه بستنی

موسسان این موزه هدف از شکل‌گیری این مکان را «خلق فضایی شاد، مفرح و کودکانه» دانست که در آن حتی بزرگسالان و افراد مسن هم بتوانند مثل یک کودک شاد باشند و از تفریح لذت ببرند. به اعتقاد موسسان هر کسی بستنی دوست دارد، از هر زبان و دین و فرهنگی که باشید بستنی می‌تواند نقطه اشتراک خوبی بین مردم باشد. به همین دلیل موزه بستنی افتتاح شده است تا باعث نزدیکی مردم از نژادهای مختلف شود.

موزه بستنی 

در این موزه همه چیز با موضوع بستنی و در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف به نمایش در آمده و فضایی شاد و فانتزی خلق کرده است. از جمله مشهورترین جاذبه‌ها می‌توان به غار شکلاتی، استخری پر از اسمارتیز و بستنی قیفی‌های غول پیکر اشاره کرد. فضای فانتزی و رنگارنگ این موزه بهترین مکان برای گرفتن عکس سلفی و انتشار در شبکه‌های مجازی مثل اینستاگرام و فیسبوک است.

موزه بستنی

در حقیقت همین شبکه‌های مجازی به نوعی باعث شهرت جهانی و استقبال گسترده مردم از این موزه شده است. تصاویری که از آن منتشر شده آنقدر رنگارنگ و جذاب است که هرکسی دوست دارد برای یک بار هم شده در این فضای جادویی قدم بزند. حتی افراد زیادی تنها برای عکس سلفی گرفتن هم که شده به این مکان می‌آیند تا عکس‌هایی جذاب و خاص در این مکان بگیرند.

دیدنی های آمریکا

هر بازدیدکننده در سرتاسر موزه در مکان‌های مخصوصی می‌تواند انواع بستنی را امتحان کند و مزه‌های متنوع را بچشد. البته همان‌طور که در بالا هم گفتیم این مکان یک موزه واقعی نیست و بیشتر یک نمایشگاه هنری و خلاقانه است، اما از آن جا که اصطلاح موزه برای مردم قابل درک‌تر است و عمومیت بیشتری دارد اصطلاح موزه بستنی به این مکان داده شده است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری “بزرگترین کتابخانه جهان کجاست؟” را مطالعه کنید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۵۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۴۸ ق٫ظ

    بامزه

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۴۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۹ آبان ۱۳۹۹ در ۹:۴۲ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۹ آبان ۱۳۹۹ در ۷:۵۲ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹ در ۴:۱۷ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۰ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۴ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۳۹۹ در ۵:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…