لباس‌های چهارخانه را چگونه ست کنیم؟

۹
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با خیال راحت یک شلوار جین تیره رنگ را با یک لباس چهارخانه ست کنید. اما نکته‌ جالبی که اینجا وجود دارد این است که با استفاده از یک رنگ خاص و متناسب با این ترکیب، می‌توانید استایل خود را به طور کامل تغییر دهید.
لباس چهارخانه با چی ست کنیم

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لباس پاییزی، لباس‌هایی با پارچه‌های چهارخانه هستند. البته ست کردن این پارچه‌های زیبا که بسیار هم متنوع است، کار چندان آسانی نیست و ممکن است ناچار شوید برای مدتی طولانی رو به روی کمد لباس‌های خود بایستید و کاملا گیج بشوید. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم در این مطلب مجله دلتا، ” لباس چهارخانه با چی ست کنیم” را برای شما شرح دهیم. با همراه باشید.

لباس چهارخانه را چگونه ست کنیم؟

برای شروع، یک لباس چهارخانه با ترکیب رنگ سفید و مشکی انتخاب کنید. سپس یک رنگ زیبای پاییزی را به این ترکیب اضافه کنید؛ در مورد لباسی به رنگ سیاه و سفید، می‌توانید یک کت پاییزی به رنگ عسلی را با آن ست کنید و در روزهای سرد فصل پاییز، از این ترکیب رنگ گرم و زیبا لذت ببرید! همچنین می‌توانید برای اینکه استایل‌تان کمی از حالت رسمی خارج شود، این ترکیب را با یک نیم بوت به رنگ خاکستری و یک کیف دستی کوچک به رنگ مشکی ست کنید.

لباس چهارخانه با چی ست کنیم سفید مشکی

 از رنگ‌هایی که به هم می‌آیند استفاده کنید

با خیال راحت یک شلوار جین تیره رنگ را با یک لباس چهارخانه ست کنید. اما نکته‌ جالب که اینجا وجود دارد این است که با استفاده از یک رنگ خاص و متناسب با این ترکیب، استایل می‌توانید استایل خود را به طور کامل تغییر دهید. مثلا می‌توانید با پیراهن چهارخانه از یک کیف به رنگ سبز زیتونی و یک کفش تخت به رنگ آلبالویی استفاده کنید و از این ترکیب رنگ منحصر به فرد و شیک پاییزی لذت ببرید!

دامن چهارخانه بپوشید

لباس‌های چهارخانه و دامن با یکدیگر ترکیب بسیار جذابی ایجاد می‌کنند؛ یک دامن با پارچه چهارخانه را با یک پلیور ست کنید. همراه با این ترکیب، از یک کیف کج با رنگی خنثی و یک جفت نیم بوت با رنگی خنثی استفاده کرده و استایلی شیک و منحصر به فرد خلق کنید.

لباس چهارخانه با چی ست کنیم دامن

برای آخر هفته لباس چهارخانه را با چه ست کنیم؟

برای زمان‌هایی که دوست دارید لباس راحت بپوشید و هم زمان استایلی شیک داشته باشید، می‌توانید یک شلوار جین رنگ روشن و سنگ‌شوردار را با یک بلوز با طرح چهارخانه ست کنید یا برعکس. یا همراه با این ترکیب، از یک جفت کفش کتونی و یا یک جفت نیم بوت پاشنه‌دار استفاده کنید.

لباس چهارخانه با چی ست کنیم آخر هفته

برای مناسبت‌های نیمه رسمی لباس چهارخانه را با چه ست کنیم؟

معمولا ماهیت لباس‌هایی که پارچه چهارخانه دارند، غیر رسمی است. اما اگر قصد دارید برای مناسبت‌های نیمه رسمی لباس چهارخانه بپوشید، یک پیراهن تنگ و آستین حلقه‌ای با پارچه چهارخانه و با ترکیب رنگی شیک را با یک کت نیمه رسمی به رنگ مشکی و زیورآلات شیک ست کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “انواع سبک با پیراهن چهارخانه” را مطالعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. علی

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۵۲ ب٫ظ

    لباس

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۸:۴۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۲۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۱۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ

  9. رازقی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…