سبز تیره، رنگی جذاب برای استایل روز های پاییزی

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب مجله دلتا به این سوال که سبز تیره با چه رنگی ست می‌شود و استفاده از سبزه تیره در استایل پاییزی خواهیم گفت.
سبزه تیره در استایل پاییزی

پوشیدن لباس‌هایی که رنگشان سبز تیره است، مقداری سخت است چون دقیقا نمی‌دانیم چه رنگ‌هایی به آن می‌آیند و با یک اشتباه کوچک ممکن است استایل‌مان خراب شود و زیاد جالب به نظر نرسد. حتی اگر تصمیم داشته باشیم استایلی رنگی‌رنگی داشته باشیم،  باز هم نباید خودسرانه ریسک کنیم. در این مطلب مجله دلتا به این سوال که سبز تیره با چه رنگی ست می‌شود و استفاده از سبزه تیره در استایل پاییزی خواهیم گفت.

سبزه تیره در استایل پاییزی

سبز تیره و انواع قهوه‌ای

مهم نیست که چه نوع استایلی دارید، قهوه‌ای رنگی خنثی محسوب می‌شوند، و در همه حال می‌تواند بدون هیچ ریسکی به استایل روح ببخشد؛ از قهوه‌ای سوخته گرفته تا بژ و کرم با سبز تیره ست می‌شوند. می‌توانید زیر یک اورکت قهوه‌ای یک ماکسی سبز بپوشید و یا با پالتوی سبز بوت و کیفی شکلاتی ست کنید.

سبزه تیره در استایل پاییزی کرم

سبز تیره و آبی نفتی

آبی نفتی کاملا قابل ست شدن با انواع سبز است. این دو رنگ در چرخه رنگ نزدیک هم قرار دارند و برای داشتن استایل کالرفول هارمونیک عالی هستند.

سبز تیره و صورتی 

حالا بهتر است کم کم به سراغ ترکیب‌های خاص برویم. وقتی از خود می‌پرسید سبز تیره با چه ست می‌شود، ترکیب صورتی با سبز تیره در ابتدا زیاد جالب به نظر نمی‌رسد. اما اگر آیتم‌های درستی را پیدا کنید، می‌تواند یکی از بهترین و زیباترین ترکیب‌ها باشد.

سبزه تیره در استایل پاییزی صورتی

سبز تیره و زرد

تضاد موجود در این ترکیب به استایل سرزندگی خاصی می‌بخشد. زرد روشن و جیغ در کنار سبز تیره، تعادل را در استایل بر قرار می‌کند. می‌توانید در کنار شلوار سبز از بافت زرد استفاده کنید یا با اورکت سبز، شال گردن زرد بپوشید.

سبزه تیره در استایل پاییزی زرد

سبز تیره و قرمز

برای ترکیب این دو رنگ، بهتر از بخش اعظم استایل سبز باشد و لایه‌های زیرین لباس و یا اکسسوری‌ها  قرمز باشند. اگر نمی‌خواهید در استفاده از رنگ سبز زیاده‌روی کنید می‌توانید همراه این دو رنگ از جین و رنگ‌های خنثی نیز استفاده کنید.

سبزه تیره در استایل پاییزی قرمز

سبز تیره و نارنجی

ست این ترکیب رنگ فوق العاده است. مثلا هودی سبز را به همراه کلاه بافتنی نارنجی و کفش کتانی نارنجی می‌پوشم. اما این ترکیب حتی برای استایل‌های کژوال غیراسپرت دیگر نیز قابل استفاده است.

سبزه تیره در استایل پاییزی نارنجی

سبز تیره و آبی روشن

برای استفاده از این ترکیب رنگ بهتر است همیشه رنگ سومی در استایلتان وجود داشته باشد و چه بهتر که این رنگ، رنگی خنثی مثل طوسی یا خاکستری روشن باشد.

سبزه تیره در استایل پاییزی با رنگ خنثی

البته بدیهی است که هر رنگ خنثی و نیوترالی با رنگ سبز تیره ست می‌شود. حتما لازم نیست استایل رنگی رنگی باشد. می‌توانید فقط از رنگ‌های مشکی و سفید در کنار سبز استفاده کنید. حتی می‌توانید فقط از تن‌های مختلف رنگ سبز در استایل استفاده شود.

سبزه تیره در استایل پاییزی خنثی

این مطلب مجله دلتا فقط جهت ایده دادن به ذهن خلاق شما تهیه شده است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “چند روش برای پوشیدن لباس اورسایز خانم ها” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۹ دی ۱۳۹۹ در ۱:۱۶ ق٫ظ

    عالی، متشکرم، راهنمایی های خوبی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…