خوشتیپ ترین مردان جهان چه کسانی هستند؟

1
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
این مردان از کشورها، قاره‌ها و ملیت‌های متفاوت هستند و تنها ویژگی مشترک آن‌ها که همه نگاه‌ها را به سمت آن‌ها جلب کرده، خوش تیپ بودنشان است.

همیشه فهرست «ترین ها» جذاب بوده است. ولی در مورد خوشتیپ ترین مردان جهان کمی داستان فرق می‌کند و جذابیت استایل مردانه موضوعی بیش از دیگر موارد است. با  دلتا همراه باشید.

خوشتیپ ترین مردان جهان چه کسانی هستند؟

تام کروز

توماس تام کروز ماپوتر چهارم یا همان تام کروز معروف دنیای هالیوود، در رتبه‌های نخست خوش تریپ‌ترین مردان جهان قرار دارد. تام کروز متولد ۱۹۶۲ است و همچنان به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در هالیوود مشغول به کار است. تام کروز در ظاهر کاملا جذاب است.

خوشتیپ ترین مردان جهان تام کروز

برد پیت

بازیگر دیگر هالیوودی که انتظار حضورش را در لیست خوش تیپ‌ترین مردان دارید، برد پیت است. شاید به جرات بتوان لقب خبرسازترین مرد سینمای هالیوود در سال‌های اخیر به او اختصاص داد. او متولد ۱۹۶۳ است و در هالیوود تا به حال نقش‌های متفاوتی از جمله بازیگری و تهیه‌کنندگی را تجربه کرده است.

خوشتیپ ترین مردان جهان برد پیت

جانی دپ

جانی دپ تا مدت‌ها به عنوان جاودانه پیر نشدنی شناخته می‌شد ولی چند سالی است که خط و خطوط گذر عمر روی صورت او هم پیدا شده است. او متولد ۱۹۶۳ است و نام کاملش جان کریستوفر «جانی» دپ دوم است. او تا کنون بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی و موسیقی‌دانی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

خوشتیپ ترین مردان جهان جانی دپ

انریکه ایگلسیاس

انریکه میگل ایگلسیاس پریسلر، او نیز مانند پدرش خواننده و خوش تیپ است و در رده‌بندی خوش تریپ‌ترین مردان جهان قرار دارد. اولین قدم‌های انریکه برای پا جای پای پدر گذاشتن در زمان نوجوانی شروع شد. انریکه متولد ۱۹۷۵ و اسپانیایی است و تا کنون همکاری‌های زیادی علاوه بر کارهای انفرادی خود با دیگر خوانندگان معروف داشته است.

خوشتیپ ترین مردان جهان انریکه

کریس ایوانز

کریستوفر رابرت «کرییس» ایوانز، بازیگر مشهور امریکایی که متولد ۱۹۸۱ است. او علاوه بر این‌که می‌تواند کاپیتان امریکایی خوبی باشد، نشان داده است که می‌تواند به عنوان یک مرد خوش تیپ هم ایفای نقش کند. اگر دوست دارید ایوانز را این روزها ببینید کافی است به دیدن فیلم انتقام جویان: جنگ ابدی بنشینید.

خوشتیپ ترین مردان جهان  کریس ایوانز

ویل اسمیت

بازیگر دیگر هالیوودی در لیست خوش تیپ ترین مردان جهان کسی نیست جز ویل اسمیت با خنده همیشگی بر لبانش. ویلارد کریستوفر اسمیت جونیور متولد ۱۹۶۸ است و تاکنون در فیلم‌های بزرگی ایفای نقش کرده است. همچنین به تازگی مشغول به خوانندگی نیز شده است. بازیگر امریکایی – افریقایی همیشه در مرکز توجه بسیاری از نوجوانان و جوانان به عنوان الگو بوده است.

مطلب پیشنهادی:  کاهش وزن صد در صدی مصرف چای سبز برای لاغری

خوشتیپ ترین مردان جهان  ویل اسمیت

پیرس برازنان

جیمز باند بازنشسته، پیرس متولد ۱۹۵۳ است و شکل صورت و خنده جذابش، می‌تواند از عواملی باشد که ما او را در لیست قرار داده‌ایم. اما در سال ۱۹۹۶، پیرس از سوی مجله پیپل به عنوان یکی از پنجاه مرد خوش تیپ دنیا شناخته شد و در سال ۲۰۰۱، جذاب ترین مرد جهان بود. حرفه اصلی او قبل از بازیگری، گرافیست هنری بود.

خوشتیپ ترین مردان جهان  پیرس برازنان

کیانو ریوز

کیانو چارلز ریوز، متولد ۱۹۶۴ و اصالتاً کانادایی است. او را در نقش نئو و سه گانه ماتریکس به خاطر دارید. کیانو در زندگی شخصی خود نیز با مشکلات زیادی مواجه شده و تا کنون سختی‌های زیادی پشت سرگذاشته است. محل تولد او بیروت است و تا کنون در نقش‌های بازیگری، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشغول به کار شده است.

خوشتیپ ترین مردان جهان  کیانو ریوز

جرارد باتلر

بازیگر فیلم‌های تاریخی، جرارد جیمز باتلر کسی است که به خاطر نقش متفاوت در فیلم ۳۰۰ شناخته شده‌تر است. اصالتاً اسکاتلندی و متولد ۱۹۶۹ است. او از جمله مردانی است که صورتش هیچ وقت سن واقعی‌اش را نمایان نمی‌کند و همیشه چند سالی با عدد واقعی تفاوت دارد.

خوشتیپ ترین مردان جهان  کیانو ریوز

جرج کلونی

جرج تیموتی کلونی، متولد ۱۹۶۱ است و تاکنون توانسته به عنوان هنرمند، فیلم نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان در هالیوود ایفای نقش کند. او برنده جوایز اسکار و گلدن گلاب است. کلونی علاوه بر این‌که در لیست خوش تیپ ترین مردان قرار می‌گیرد می‌تواند به عنوان یکی از خیرخواه‌ترین انسان‌های دنیا نیز برشمرده شود. او در پنجاه‌سالگی، هم می‌تواند در اوج باشد و صدر اخبار را هر جا که باشد به دست آورد.

یک نظر

  1. ناشناس

    23 اسفند 1402 در 1:18 ب.ظ

    البته بایدخوش تیپ باشن عالین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

چگونه با افسردگی مهاجرت مقابله کنیم؟

در دنیای امروز مواجهه با چالش های روحی و روانی مانند افسردگی یکی از مسائل مهم و پیچیده برا…