افزایش اعتماد به نفس با اصول جادویی لباس پوشیدن!

۱۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
افزایش اعتماد به نفس با لباس رابطه مستقیمی دارد، به اطراف خود نگاهی بیندازید می‌بینید که نوع پوشش روی شخصیت و اعتماد‌به‌نفس‎ تاثیر گذار است.
افزایش اعتماد به نفس با لباس

قطعا اگر بتوانیم یک دست لباس مناسب با کفش بسیار شیک و کاملا ست انتخاب کنیم می‌توانیم در روابط اجتماعی خود اعتماد به نفس زیادی داشته باشیم. به همین خاطر در این مطلب مجله دلتا قصد داریم راهکارهای افزایش اعتماد به نفس با لباس مناسب را بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

طبق تحقیقاتی که تاکنون روانشناسان روی مسئله پوشش مناسب و رابطه آن با اعتماد به نفس فرد بررسی کرده‌اند، به این نتیجه رسید‌ه‌اند که نوع پوشش در عملکرد و رفتار افراد بسیار تاثیرگذار است. به طور مثال طبق آزمایشی که روی دانشجویان پزشکی انجام دادند، آن دسته از دانشجویانی که لباس سفید مخصوص پزشکان را به تن داشتند از نظر عملکرد بسیار موفق‌تر از افرادی که لباس روزمره خود را پوشیده بودند داشتند. در نتیجه بایستی با توجه به شغل و حرفه خود و متناسب با هر موقعیتی لباس مخصوصی به تن داشت.

متناسب با فرم بدنتان لباس بپوشید

انتخاب لباس متناسب با فرم بدن جزء موارد ضروری است که باید آن را یاد بگیرید زیرا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر بدانید با چه مدل شلوار جین یا دامنی اندام شما زیباتر و جذاب‌تر جلوه می‌کند، می‌توانید یک استایل شیک برای خود ایجاد کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

افزایش اعتماد به نفس با لباس فرم بدن

افزایش اعتماد به نفس با لباس‌های ویژه 

وقتی درباره اندام خود آگاهی کامل داشته باشید و بخش مورد علاقه خود را تشخیص دهید می‌توانید برای نمایان کردن آن بخش از لباس‌های ویژه و خاصی استفاده کنید.

افزایش اعتماد به نفس با لباس ویژه

افزایش اعتماد به نفس با رنگ‌ها

شناخت رنگ و ست کردن رنگ‌های مورد علاقه جزء یکی از موارد بسیار مهمی است که با رعایت کردن آن می‌توانید یک هارمونی بسیار زیبا در لباس‌های خود ایجاد کنید. سعی کنید همیشه از رنگ‌هایی استفاده کنید که چهره شما را شاداب و درخشان جلوه دهد و از استفاده از لباس‌هایی با رنگ‌های خسته کننده و کدر پرهیز کنید. انتخاب اکسسوری‌های رنگی متناسب با لباس نیز می‌تواند کمک کند تا استایل شما بسیار شیک شود.

با حس خوب لباس بخرید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که هنگام خرید لباس باید به آن توجه داشته باشید، این است که از میان آن همه تنوع، لباس‌هایی را انتخاب کنید که طرح، رنگ و مدل آن در شما حس خوبی ایجاد می‌کند و شما با پوشیدن آن حس خوبی دارید. پس اگر به طور مثال از لباس‌های یقه‌دار خوشتان می‌آید هرگز خودتان را مجبور به پوشیدن لباس‌های دکلته نکنید بلکه بگذارید لباسی که انتخاب می‌کنید حالتان را خوب کند.

استایل خود را به روز کنید

یکی از مواردی که در امر افزایش اعتماد به نفس با لباس مناسب بسیار مهم است این است که بتوانید استایل به روز و مطابق با مد داشته باشید. برای این کار می‌توانید مدل مورد علاقه خود را در شبکه‌های مختلف مجازی دنبال کنید، مجلات مد و فشن روز را بخوانید. با این کار شما اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت زیرا می‌دانید که لباسی که به تن دارید بسیار خاص و منحصر به فرد برای شما است.

افزایش اعتماد به نفس با لباس به روز

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی کت و شلوار زنانه، انتخابی شیک و جذاب را مطالعه کنید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ

    مثل همیشه عالی😃😃😍😍😘😘

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۵ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ

      از همراهی شما کاربر عزیز سپاسگزاریم

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۵۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۱۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۲۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۵ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۷ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۴۰ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…