انواع استایل لباس در دنیای مد و فشن

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه‌ ما تقریبا هر روز با مد و استایل به نوعی در ارتباط هستیم. حتی افرادی که می‌گویند با مد کاری ندارند و چندان از آن پیروی نمی‌کنند، صبح در هنگام آماده شدن و بیرون رفتن از منزل، لباسی را انتخاب می‌کنند که تمایل بیشتری به آن دارند.
انواع استایل دنیای مد و فشن انواع استایل لباس در دنیای مد و فشن

استایل لباس پوشیدن هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. انواع استایل دنیای مد و فشن که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، از استایل بوهو گرفته تا رسمی و راکر… اگر می‌خواهید با آن‌ها آشنا شوید و تغییری در استایل خود بدهید، با مجله دلتا همراه باشید.

انواع استایل لباس در دنیای مد و فشن

استایل وینتیج

استایل وینتیج یکی از استایل‌هایی است که از گذشته الهام گرفته است. این استایل پس از جنگ جهانی دوم، در دهه‌های ۲۰ تا ۷۰ میلادی، رواج یافت. همه چیز در این استایل در رنگ‌های روشن و پاستلی خلاصه می‌‌شود. طرح پارچه‌های لباس‌های این سبک، بیشتر خال خالی و گل‌گلی است و دامن، آیتم مهمی در آن به شمار می‌رود.

استایل بوهو

سبک بوهو در یک کلمه به معنای غیرسنتی است. استایل بوهو برگرفته از مردم کوچ نشین بوهم یا بوهمیاست که در قسمت غربی جمهوری چک سکونت دارند. افرادی که به لباس‌های طرح‌دار، بولد و عجیب علاقه دارند، این استایل را می‌پسندند. از ویژگی‌های این سبک می‌توان به لباس‌های گشاد و نازک، طرح‌های گل‌دار و رنگ‌های شاد و گرم مانند قهوه‌ای، جیگری، خردلی و… اشاره کرد.

انواع استایل دنیای مد و فشن بوهو

استایل هنری

همانطور که از نامش پیداست، استایل هنری سبکی خلاقانه و مستقل است. در واقع در این سبک، خود شخص تصمیم می‎‌گیرد که چه لباس‌هایی به تن کند و کاری با قوانین سنتی یا حتی به روز دنیای مد ندارد. بنابراین سبک هنری بر تن هر فردی متفاوت است چرا که هر کس بر اساس ایده، ذوق و سلیقه هنری خود، سبکی جالب و غیر متعارف خلق می‌کند.

انواع استایل دنیای مد و فشن هنری

استایل کژوال

هدف این استایل خلاصی از شر لباس‌های ناراحت و سخت است. می‌توانید این استایل را به طور روزمره استفاده کنید اما باید به هارمونی رنگ‌های آن توجه داشته باشید. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با هم همخوانی دارند، در غیر این صورت استایل‌تان شلخته به نظر خواهد رسید.

انواع استایل دنیای مد و فشن کژوال

استایل رسمی

این استایل معمولا برای مهمانی‌های رسمی و محیط‌های کاری و جلسات مناسب است و بیشتر در میان افراد طبقه بالای جامعه رواج دارد.

استایل تام بوی

این استایل برای خانم هایی طراحی شده که دوست ندارند استایلی ظریف و زنانه داشته باشند. آن‌ها سبک لباس پوشیدن پسرانه را که بر پایه راحتی و سادگی است، ترجیح می‌دهند.

انواع استایل دنیای مد و فشن تام بوی

استایل راکر

معمولا افرادی که به موسیقی راک علاقه دارند، استایل راکر را می‌پسندند. تی‌شرت‌های قدیمی، شلوار جین پاره و کت‌های چرمی، سه آیتم جدانشدنی از این سبک لباس است. البته این استایل بسته به این که طرفدار چه نوع سبکی از موسیقی راک هستید، متفاوت است. رنگ مشکی نیز از رایج‌ترین رنگ‌های استایل راکر است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر مطلب “چگونه لباس بپوشیم که جوان‌تر به‌نظر برسیم؟” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۶:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۵۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…