نرخ آپارتمان‌های میان‌‎سال وکم‎متراژ

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نرخ آپارتمان‌های میان‌‎سال وکم‎متراژ در تهران چند است؟

در دوره پیش‌ رونق بازار ملک در ۱۸ ماه گذشته هر ماه بین ۲ تا ۳ هزار آپارتمان مسکونی میان‌ سال در گروه سنی ۵ تا ۱۰ ساله در تهران معامله شده و این گروه از آپارتمان‌ها پس از آپارتمان های نوساز، در رتبه دوم پرمعامله‌ترین گروه معاملات مسکن قرار گرفته اند.

به گزارش مجله‎ی دلتا به نقل از دنیای اقتصاد آپارتمان‌های میان‌سال شهر تهران که اغلب با قید عبارت «بازسازی شده» در بنگاه‌های معاملات املاک آگهی می‌شود، متقاضیانی بسیار دارد.

از سوی دیگر تمایل به تملک آپارتمان‌های کم‎متراژ نیز علاوه بر این که با افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن در میان خانه ‌اولی‌ها افزایش یافته، مورد تقاضای بسیاری از کسانی قرارگرفته که قصد دارند ملک خود را تبدیل به احسن کنند؛ از این رو آپارتمان‌های میان‌سال و میان‌متراژ به یک گروه پرمتقاضی در میان آگهی‌های مشاوران املاک تبدیل شده است.

بر اساس گزارش بانک مرکزی، در شهریور امسال نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ آپارتمان میان‌سال معادل ۱۶ درصد از کل معاملات ماهانه شهر تهران به فروش رسیده که بر اساس داده‌های سامانه اطلاعات بازار املاک ایران سهم قابل توجهی از آنها به آپارتمان‌های میان‌متراژ؛ یعنی ۶۰ تا ۸۰ مترمربع، اختصاص داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…