دیدنی های پادشاهی دانمارک

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دانمارک واقع در اروپای شمالی و کوچکترین کشور حوزه اسکاندیناوی است؛ پایتخت دانمارک کپنهاگ است.
جاهای دیدنی دانمارک

جاهای دیدنی دانمارک با زیبایی‌های منحصر به خودشان برای گردشگران جذابیت خاصی دارند. اگر قصد سفر به دانمارک را دارید بد نیست در ادامه مطلب با مجله دلتا همراه باشید تا با برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دانمارک که در شهرهای مختلف آن قرار دارند آشنا شوید.

باغ تیوولی کپنهاگ دانمارک

یکی از جاهای دیدنی شگفت انگیز دانمارک باغ تیوولی است که در شهر کپنهاگ قرار دارد. معمولا اغلب گردشگران بازدید از باغ تیوولی را در برنامه تور کپنهاگ دانمارک می‌گنجانند. قدمت این جاذبه گردشگری دانمارک به سال ۱۸۴۳ باز می‌گردد و جالب است بدانید که تیوولی از جاذبه‌های الهام بخش پارک مفهومی معروف دیزنی لند است.

جاهای دیدنی دانمارک باغ تیوولی کپنهاگ دانمارک

نیهاون، کپنهاگ؛ از معروف ترین جاهای دیدنی دانمارک

نیهاون که از بندرهای تقریبا جدید کپنهاگ دانمارک است، یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی دانمارک بشمار می‌رود. در واقع باید گفت که نیهاون ستاره کارت پستال‌ها و تصاویر بی‌شمار هنری گردشگران به ویژه در اینستاگرام است. قدم زدن و تماشای ساختمان‌های رنگی چشم‌گیر نیهاون، نوشیدن قهوه‌ای به سبک فرهنگ مردم دانمارک، تماشای غروب خورشید از این بندر دیدنی و عکس گرفتن خاطره‌ای فراموش نشدنی از دانمارک را برایتان رقم می‌زند.

نیهاون، کپنهاگ؛ از معروف ترین جاهای دیدنی دانمارک

موزه ملی دانمارک، کپنهاگ

با ده دقیقه پیاده روی از باغ تیوولی به موزه ملی دانمارک می‌رسید. بازدید از موزه ملی دانمارک شما را به قلب تاریخ و فرهنگ دانمارک می‌برد. این موزه متشکل از مجموعه‌ای چشمگیر از آثار باستانی دانمارکی از قبیل ارابه آفتاب دوهزار ساله، ظروف چینی و نقره دانمارکی، لباس‌های قرن ۱۸ و ۱۹، مبلمان آنتیک، و وسایلی مربوط به کلیساهای گوتیک و رومنسک است.

موزه ملی دانمارک

گالری ملی دانمارک، کپنهاگ

از دیگر جاهای دیدنی دانمارک می‌توان به گالری ملی دانمارک که در شهر محبوب کپنهاگ قرار دارد اشاره کرد. گالری ملی کپنهاگ دانمارک منزلگاه بزرگترین کلکسیون هنری دانمارک است. نمایشگاه‌های اولیه این گالری زمانی در کریستینسبورگ مستقر بودند، اما در اواخر قرن ۱۹ به مکان فعلی منتقل شدند. برنامه این‌جا به جایی نه تنها موجب گسترش چشمگیری در مساحت فضای گالری ملی کپنهاگ شد، بلکه به نحو قابل توجهی موجب ورود نور طبیعی به فضای داخلی موزه شد.

گالری ملی دانمارک

خانه لِگو، بیلوند

خانه لِگو در بیلوند دانمارک از محبوب‌ترین و معروف‌ترین جاهای دیدنی دانمارک نه تنها در میان کودکان، بلکه در میان بزرگسالان نیز است. خانه لِگو زادگاه نمادین آجرهای لِگو است که همه ما در دوران کودکی با آن‌ها خاطره داشتیم؛ به همین دلیل جاذبه‌ای خانوادگی محسوب می‌شود که تمام افراد در رده سنی مختلف از بازدید خانه لِگو دانمارک لذت می‌برند. یکی از خوبی‌های لِگو لند این است که بازدید از آن رایگان است. خانه لِگو شامل ۹ زمین بازی مفهومی، درخت زندگی، یک درخت ۱۵ متری لِگو، و ۳ زمین در فضای باز است.

خانه لِگو

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه های گردشگری “کپنهاگ؛ پایتخت زیبای دانمارک” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۱۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۴۷ ب٫ظ

    سلام . بسیار عالی . خیلی دوست داشتم که ببینم . ممنون از شما

    پاسخ

  3. sawider

    ۶ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۰۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹ در ۸:۲۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در ۸:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…