بوسان؛ بزرگترین بندر کره‌جنوبی

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بوسان که یکی از بزرگترین شهرهای این کشور است و شهری است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
گردشگری بوسان

جاذبه‌های گردشگری بوسان آنقدر دیدنی است که آدم دلش می‌خواهد ساعت‌ها و روزها برای دیدن هر کدامش وقت صرف کند. این شهر با توجه به ویژگی‌هایش و همچنین اهمیت این شهر در کشور کره جنوبی یکی از مراکز اصلی گردشگری در این کشور است. مجله دلتا برای شما از جاذبه‌های گردشگری بوسان می‌گوید.

ساحل هیوندا

ساحل هیوندا معروف‌ترین ساحل شهر بوسان است. این ساحل شنی سفید به طول ۱.۵ کیلومتر امتداد دارد و خط ساحلی زیبایی را در مقابل یک خلیج کم عمق ایجاد کرده که برای شنا کردن بسیار مناسب است.

گردشگری بوسان ساحل هوندا

معبد هائدونگ یونگونگ

معبد هائدونگ در ساحل بخش شمال شرقی بوسان قرار دارد. این جاذبه‌ی باشکوه فرصت کم نظیر بازدید از معبدی در کنار ساحل را می‌دهد و این در حالی است که بیشتر معابد کشور کره در کوه‌ها واقع شده‌اند.

معبد هائدونگ یونگونگ

تفرجگاه تاجونگدا

این مکان یکی از بناهای تاریخی و مهم شهر بوسان است و در کنار جزیره‌ی Oryukdo که یکی از نمادین‌ترین جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شود قرار دارد. تاجونگدا را با ساحل سنگی و معروفش می‌شناسند.

تفرجگاه تاجونگدا

معبد بیومیوزا

این معبد در قسمت شرقی کوه معروف گومجونسان قرار دارد که در سال ۶۷۸ و همزمان با هجدهمین سال پادشاهی امپراتور مونمو توسط راهبی به نام یوئی سانگ در قلمرو سیلا ساخته شد. این معبد همچنین مکان آموزش آیین و فرهنگ بودا به بازدیدکنندگان علاقمند و آشنا کردن آنها با این دین می‌باشد.

معبد بیومیوزا

کوه و پارک یانگدوسان

کوه یانگدوسان در مرکز شهر بوسان قرار دارد و یکی از سه کوه مهم و معروف این شهر است. این کوه قبل ترها سونگیونسان خوانده می‌شد که به معنی کوهی است با نمایی از دریا از میان یک جنگل انبوه کاج. بعدها به دلیل این که نوک این کوه به شکل سر اژدها درآمد، نام آن به یانگدوسان (به معنی سر اژدها) تغییر پیدا کرد.

کوه و پارک یانگدوسان

ساحل گوانگالی

این ساحل به طول ۱.۴ کیلومتر است و با شن‌های سفید و نرمی پوشیده شده است. آب دریای این ساحل در یک عملیات ویژه پاکسازی شده است و در نتیجه تمیز و زلال است و به همین سبب گردشگران زیادی به این ساحل می‌آیند.

ساحل گوانگالی

اسپای هئوسیمچونگ

بزرگترین اسپا در آسیا! این اسپا که در منطقه‌ی oncheon در بوسان قرار دارد، بزرگترین اسپا در آسیاست که توسط یک چشمه‌ی طبیعی آب گرم در آسیا تغذیه می‌شود. این مجموعه‌ی شناخته شده و محبوب که با نام “چشمه‌ی آب گرم بزرگ” هم شناخته می‌شود، شامل یک هتل بزرگ، کافه‌ای عالی در طبقه‌ی آخر و یقیناً مجموعه‌ی کاملی از حمام‌ها و سوناهاست.

اسپای هئوسیمچونگ

برج بوسان

اینجا یکی از آسمان خراش‌های کشور کره‌ جنوبی است. برج بوسان سمبل این شهر است. این برج مکان مورد علاقه ی بومیان و هم چنین گردشگران شهر بوسان است و در طول شب شما را مهمان نماهای ۳۶۰ درجه‌ی زیبایی از شهر می‌کند.

برج بوسان

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری “کره جنوبی؛ کشور معابد و آسمانخراش‌ها” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۵۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۳۹۹ در ۳:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…