پاییز رسید و استایل دانشجویی دوباره مد شد

۸
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یک لباس زیبا، مدل موی مناسب، آرایش صحیح و یک لبخند زیبا جزو مهم ترین نکاتی است که در استایل دانشجویی دخترانه خود باید رعایت کنید.
استایل دانشجویی

با نزدیک شدن ترم پاییز، تب و تاب استایل‌ دانشجویی زیبا و شیک هم به راه می‌افتد. چه چیزی از این بهتر که شمکا در حالی که آراسته و زیبا هستید، در محیط اطراف هم تاثیر خوبی روی روی دیگراند؟ در این مطلب از مجله دلتا نکات کاربردی برای انتخاب لباس و استایل دانشجویی آشنا خواهید شد.

استایل پاییزه

 

نکات کاربردی برای انتخاب لباس و استایل دانشجویی

  • اولین انتخاب؛ مهم‌ترین انتخاب است

یکی از نکاتی که خیلی‌ها در ست استایل دانشجویی از آن پیروی نمی‌کنند و مرتکب اشتباه می‌شوند، لزوم انتخاب آیتم اصلی استایل در مرحله اول است.

آیتم اصلی استایل دانشجویی بخشی از آن است که می‌خواهید بقیه آیتم‌ها را بر اساس آن ست کنید. برای مثال اول از همه مانتو یا بارانی را انتخاب کنید، که بخش بزرگتری از استایل را فرا می‌گیرد.

بقیه وسایل مثل کیف، کفش و سایر اکسسوری‌ها را بر اساس این گزینه انتخاب کنید. این کار به مراتب آسان‌تر از وقتی است که بخواهید بر اساس یک کوله پشتی بقیه استایل را بسازید.

استایل دانشجویی کیف و کفش

  • انتخاب کیف و کوله مهم است

وقتی یک جفت کفش بنفش تیره دارید، کافی است نگاهی به چرخه رنگ‌ها بیندازید و سراغ رنگ‌های مکمل یا هم خانواده بنفش بروید.  برای رنگ‌های دیگر نیز از همین روش استفاده کنید.

  • استایل دانشجویی را خیلی رسمی نپوشید

دانشگاه یک محیط خیلی خودمانی نیست و البته که خیلی هم رسمی نیست. برای فضایی که نیمه رسمی است؛ استایل نیمه رسمی داشته باشید. برای مثال بهتر است از پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار خودداری کنید.

استایل دانشجویی رسمی

  • همیشه سیاه نباشید

درست است که استفاده از مقنعه مشکی رایج‌تر است؛ اما لزومی ندارد که همیشه مشکی بپوشید.

موقع انتخاب مقنعه به دو نکته مهم توجه داشته باشید؛

  • اول: رنگ مقنعه باید به رنگ پوست بیاید، چون مقنعه هم درست مثل آرایش تاثیری مستقیم روی زیباتر به نظر رسیدن صورت شما خواهد داشت.
  • دوم: رنگ مقنعه باید حداقل به یکی از آیتم‌های به کار رفته در استایل بیاید. برای مثال اگر مقنعه سرمه‌ای انتخاب کرده‌اید و کفشی به این رنگ ندارید، یا شلوارتان سرمه‌ای نیست؛ مانتویی بپوشید که جزئیاتی به رنگ سرمه‎‌ای داشته باشد.

رنگی بپوشید

  • از اکسسوری غافل نشوید

اکسسوری‌ها نقش مهمی در استایل دانشجویی ایفا می‌کنند و می‌توانند استایل را از یکنواختی دربیاورند. برای مثال وقتی که مانتو و مقنعه‌ای مشکی پوشیده‌اید می‌توانید با یک شال نخی رنگی و شاد، حال هوای استایلتان را عوض کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: حتماً مطلب شلوار راحتی را بیرون هم بپوشید اطلاعات خوبی به شما خواهد داد.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۵:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۲:۵۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۷:۳۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۲۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ در ۶:۵۶ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

    • گلزار دقیقی

      ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۹:۲۰ ق٫ظ

      مرررسی 🙂

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۲۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۸ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…