۳ پارک آبی برتر دنیا

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دنیای شلوغ و مدرن امروزی، سرگرمی‌های مختلف و تفریحاتی که از پارک‌های آبی نشات می گیرند، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته‌اند.
پارک های آبی

در لیست زیر تعدادی از برترین پارک های آبی دنیا را در سال‌های اخیر می‌توانید ببینید. این پارک‌ها فقط به خاطر سرسره‌های متفاوتشان انتخاب نشده‌اند بلکه تجربه‌های خانوادگی، مورد علاقه بودن بچه‌ها و بالاتر از همه فعالیت‌های متنوعی که در این پارک‌ها می‌توان انجام داد، معیارهای اصلی انتخاب آنها بوده است. بیایید ببینیم که مجله دلتا چه پارک آبی‌هایی را برای رقم زدن یک خاطره‌ی فراموش نشدنی در سفر برایتان در نظر گرفته است.

مکعب آبی، چین

این پارک که در سال ۲۰۰۸ برای بازی‌های المپیک ساخته شد، در شهر بیجینگ چین قرار دارد و به “مکعب آبی خوشحال جادویی” معروف است. بهترین تفریحی که در این پارک آبی وجود دارد و باعث معروف شدن آن شده است، AquaLoop(حلقه ی آبی) است که بعد از قدم گذاشتن به داخل آن وارد تونل آهنی عظیم و مرتفعی می‌شوید که نفستان را در طول سواری در سینه‌تان حبس می‌کند. داخل این مکعب آبی، نور آبی شفافی در تمام طول مسیر ساطع می‌شود و باعث می‌شود که احساس کنید وارد یک کارتون شده‌اید!

مکعب آبی، چین پارک های آبی

پارک آبی جهانی، کانادا

بعد از جزایر استوایی در کانادا، پارک آبی جهانی کانادا، بزرگترین پارک آبی سربسته در دنیاست که بزرگترین موج آبی را در جهان با بیشتر از ۲٫۷ میلیون گالن آب دارد. طوفان آبی، معروفترین جاذبه‌ی این پارک آبی است که در آن هر ۵ دقیقه یکبار، موج‌های ۵ تا ۶ متری رها می شوند و افرادی که در آب هستند را کاملا روی آب شناور می کنند و منظره‌ی بامزه‌ای را به‌ وجود می‌آورند. سرسره‌های مرتفع و مارپیچ یکی دیگر از دلایل معروف شدن این پارک آبی است. پارک آبی جهانی از مکان‌هایی است که وقتی پایتان را در خاک کانادا گذاشتید باید به آن سر بزنید.

پارک آبی جهانی، کانادا

پارک آبی آکواتیکا اورلاندو، فلوریدا

آکواتیکا اورلاندو بزرگترین ساحل شنی دست‌ساز را در بین پارک‌های آبی دیگر دارد. جاذبه‌ی اصلی این پارک آبی، شیرجه در بین دلفین‌هاست. افرادی که در پارک هستند در طول آکواریومی که پر از دلفین است شیرجه می‌زنند. نزدیک به ۶۰۰۰۰ گونه گیاه مختلف در این پارک آبی کاشت شده است. اگر دوست دارید همزمان هم از طبیعت و هم از شگفتی‌های ساخت بشر لذت ببرید، پارک آبی آکواتیکا اورلاندو یکی از بهترین‌هاست.

پارک آبی آکواتیکا اورلاندو، فلوریدا

پیشنهاد مطالعه: “پارک آبی دبی ، شهر موج های هیجان انگیزرا در مجله دلتا بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۴۹ ب٫ظ

    معرکه است . بهشت روی زمین ،

    پاسخ

  2. حمید

    ۲۹ آبان ۱۳۹۹ در ۸:۴۸ ق٫ظ

    پس سرزمین موجهای آبی؟

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در ۲:۵۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در ۲:۵۶ ب٫ظ

  5. علی

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۵ ق٫ظ

    به به

    پاسخ

    • سارا خضری

      ۱۷ آبان ۱۳۹۹ در ۸:۴۰ ق٫ظ

      از توجهتون ممنونیم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…