سفر به پایتخت مُد جهان

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میلان، ترکیب زیبایی از مدرنیته و تاریخ با گذشته‌ای الهام‌بخش و میراث فرهنگی غنی است.
دیدنی های میلان

شاید شهر میلان اولین انتخاب هر گردشگری برای دیدن ایتالیا نباشد ولی دیدنی‌های زیادی دارد که تماشای هریک از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. در این مطلب با مجله دلتا همراه باشید تا برخی دیدنی های میلان را به شما نشان دهیم.

کلیسای جامع میلان

سفر به میلان بدون بازدید از این کلیسای شگفت‌آور، غیرممکن است. کلیسای جامع میلان یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای گوتیک دنیا است که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از تمام شهر میلان را از پشت بام آن می‌توان دید.

ارزش‌مندترین اثر درون این کلیسا، یک صلیب واقعی است. برخی بر این باور هستند که این صلیب متعلق به «عیسی مسیح» بوده است. گفته می‌شود که این کلیسا از زمان امپراطوری روم بعنوان عبادتگاه استفاده می‌شده است. قدمت ساختمان کنونی آن به قرن ۱۴ میلادی باز می‌گردد.
دیدنی های میلان کلیسای جامع میلان

محله ناویلی از دیدنی های میلان

ناویلی نام کانالی است که بمنظور ارتباط میلان با دریاچه ماجیوره، کومو و شهر پاویا در قرن دوازدهم میلادی ساخته شده است. اطراف این کانال را کافه‌ها، رستوران‌ها و گالری‌های هنری زیادی مزین کرده‌اند.

محله ناویلی از دیدنی های میلان

گورستان مُنیومِنتال

شاید برای هرکسی قابل باور نباشد که یک گورستان از پربازدیدترین جاذبه‌ های توریستی یک شهر باشد، ولی در شهر میلان این امر باورپذیر شده است. گورستان منیومنتال پس از کلیسای جامع، یکی از پربازدیدترین دیدنی های میلان بشمار می‌رود. این گورستان، خانه نهایی نخبگان و هنرمندان بسیاری است. این محل به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است.

گورستان مُنیومِنتال از دیدنی های میلان

کاخ اسفورتسسکو

مجموعه کاخ اسفورتسسکو از دیگر دیدنی‌های تاریخی میلان است که آثاری از جمله مجسمه‌های ناتمام «میکل آنژ»، یک نقاشی سقفی از «لئوناردو داوینچی» و تعدادی از سازهای «موتزارت» را در خود جای داده است.

کاخ اسفورتسسکو از دیدنی های میلان

تالار آلااسکالا

سالن تئاتر آلااسکالا از پرعظمت‌ترین و معتبرترین مراکز اجرای اپرا در دنیا محسوب می‌شود. این سالن تا به امروز میزبان اجرای مهم‌ترین قطعه‌های موسیقی و حضور موسیقی‌دانان، خوانندگان، نوازندگان و بینندگان بوده است.

تالار آلااسکالا از دیدنی های میلان

موزه هنر پیناکوتکا دی بِرا

موزه هنر پیناکوتکا دی برا، عمارتی رنسانسی است که بین سال‌های ۱۶۵۱ تا ۱۷۷۳ با کاربری یک مدرسه یهودی بنا شده است. این بنا از سال ۱۷۷۶ به موزه هنر تغییر کاربری داده است. این موزه آثار قابل توجه و ارزشمندی را در خود جای داده است.

موزه هنر پیناکوتکا دی بِرا از دیدنی های میلان

محله بِرا از دیدنی های میلان

محله فوق‌العاده بِرا، بخاطر خیابان‌های باریکش، مغازه‌های جالب و رستوران‌های خوب و باکیفیتش محبوب شده است. همچنین گالری معروف پیناکوتکا دی بِرا نیز در این منطقه قرار گرفته است.

محله بِرا از دیدنی های میلان
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی، کوه بهشتی در چین، یک جهنم واقعی را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۳۲ ب٫ظ

    very good

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۵۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۴۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۹ ب٫ظ

    چه جذاب

    پاسخ

    • زهرا توانا

      ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ

      سلام. سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۵۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۰۷ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…