سه راهکار برای رشد صفحه اینستاگرام از صفر

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای رشد صفحه اینستاگرام سه راهکار اساسی و مهم وجود دارد که در ابتدای کار باید انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.
رشد صفحه اینستاگرام

اگر قصد کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید حتما این سوال برای شما پیش آمده که تعداد فالوور مناسب چقدر است؟ در واقع شما نباید به تعداد دنبال کننده زیاد فکر کنید. زیرا می‌توانید با فالوور با ۱۰۰ یا ۵۰ هم فروش محصول خود را آغاز کنید و یا فعالیت خود را به هدف مورد نظرتان برسانید. در ادامه این مطلب از مجله دلتا درباره راهکارهای رشد صفحه اینستاگرام بخوانید.

راهکارهای رشد صفحه اینستاگرام

اگر محتوای صفحه شما خوب باشد، فروش شما به تعداد فالوورها بستگی ندارد و می‌توانید کسب درآمد خود را شروع کنید. ولی برای بهترین بازدهی باید حداقل ۱۰۰۰ فالوور داشته باشید تا به درآمد خوبی برسید.

در ادامه سه راهکار اصلی رشد صفحه اینستاگرام را خواهید خواند. شما با رعایت این نکات می‌توانید صفحه اینستاگرام پر بازدهی داشته باشید.

  1. همیشه محتوای آماده داشته باشید: صفحه اینستاگرام شما باید به صورت روزانه آپدیت شود. اما گاهی امکان تولید محتوای روزانه وجود ندارد. در این موارد باید محتوای مورد نیاز خود را در روزهای قبل آماده کرده باشید.
  2. برای مخاطبت خود ارزش قائل شوید: در زمان تولید محتوا از خودتان بپرسید که مخطبان چرا باید از محتوای من استفاده کنند؟ چرا مخاطب باید محتوای من را بخواند؟ با پاسخ به این سوالات شما می‌توانید محتوایی ارزشمند برای مخاطب خود تولید کنید.
  3. با مخاطبان خود در ارتباط باشید: به مخاطبان جدید خود دایرکت بدهید، از آن‌ها تشکر کنید و با آن‌ها در ارتباط باشید. به این ترتیب مخاطبان شما ماندگار و مشتری شما می‌شوند.

به این ترتیب با این سه راهکار می‌توانید مخاطبین و مشتریان مورد نیاز خود را جذب کنید؛ حتی با فالوور کم.

بیشتر بخوانید: امروزه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی در ایران بسیار رواج پیدا کرده است. به خصوص اینستاگرام که مخاطبان بسیاری دارد. اما افراد زیادی روش‌های جلوگیری از هک شدن و راه‌های بالابردن امنیت صفحات اینستاگرام را نمی‌دانند. مطلب «امنیت صفحه اینستاگرام» را از بخش دانستنی‌های مجله دلتا را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹ در ۷:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…