نکاتی که هنگام پوشیدن بارانی باید بدانید

0
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معمولا بارانی به عنوان لباسی نیمه رسمی شناخته می‌شود. اما این به این معنا نیست که نمی‌توانید برای مناسبت‌های کمی رسمی‌تر بپوشید.
پوشیدن بارانی

ترنچ کت یا همان کت بارانی، یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین لباس‌های مناسب برای فصل پاییز و زمستان است که هر آقا و خانم خوشتیپی باید دست کم یک مدل آن را در کمد لباس‌های خود داشته باشد. متاسفانه بعضی از افراد در هنگام انتخاب یک ترنچ کت مناسب یا ست کردن آن با لباس‌های دیگر حسابی گیج می‌شوند. پاییز و زمستان فصل‌هایی هستند که دائما ما را با آب و هوای متغیر خود غافلگیر می‌کنند. این مدل کت بسیار شیک و زیبا است، تقریبا با همه چیز به خوبی ست می‌شود و هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتد. در این مطلب دلتامگ قصد داریم نکات پوشیدن بارانی که باید به آن‌ها توجه کنید، شرح دهیم. با ما همراه باشید.

نکاتی که هنگام پوشیدن بارانی باید بدانید

ترنچ کت یک لباس شیک و جذاب است. اما ممکن است پس از مدتی از پوشیدن آن خسته شوید و حس کنید که به کمی تنوع نیاز دارید. به همین دلیل بهتر است بدانید که بارانی را می‌توانید با چه لباس‌هایی ست کنید. نکته اصلی که در هنگام پوشیدن بارانی باید آن را رعایت کنید، این است که زیر آن لباس‌های مناسبی بپوشید. نکات پوشیدن بارانی نکته اول: مهم است که سایز بارانی کاملا برای شما مناسب باشد؛ ترجیحا به سراغ کت‌های سایز بزرگ نروید چون فرم طبیعی و زیبای بدن خودتان در زیر آن پنهان می‌شود. در هنگام خرید یک ترنچ کت، مطمئن شوید که قسمت شانه‌های آن زیاد از حد بزرگ نباشد. آستین‌های آن نیز نباید خیلی بلند باشند. نکات پوشیدن بارانی سایز نکته دوم: اگر در زیر بارانی خود یک پیراهن زیبا پوشیده‌اید و دلتان نمی‌خواد که این پیراهن در زیر کت مخفی شود، می‌توانید کمربند بارانی خود را به جای جلوی کمر، در پشت کمر ببندید. نکته سوم: برای داشتن یک استایل کلاسیک شیک و ساده، پوشیدن بارانی با یک پولیور و شلوار جین توصیه می‌شود. نکته چهارم: برای زیباتر شدن استایل، بهتر است یک کفش منحصر به فرد و شیک انتخاب کنید که با بارانی هماهنگ بوده و زیبایی آن را دوچندان کند. نکته پنجم: معمولا همه افراد یک بارانی به رنگ کرم یا بژ دارند. اما به این معنا نیست که نمی‌توانید به سراغ رنگ‌های دیگر بروید. پس بهتر است که از پوشیدن رنگ‌های دیگر مثل پاستلی، قرمز شرابی یا آبی تیره استفاده کنید! نکات پوشیدن بارانی رنگ نکته ششم: اگر دوست دارید استایلی شبیه به افراد مشهور و مدل‌ها داشته باشید، بهتر است به جای پوشیدن بارانی، آن را مانند یک شنل روی شانه‌های خود بیاندازید. این یکی از شیک‌ترین مدل‌های استفاده از یک بارانی است. نکته هفتم: اگر قرار است که در یک روز بارانی با ترنچ کت خود از خانه بیرون بروید، بهترین کار این است که آن را همراه با یک لگینگ یا شلوار چرمی بپوشید. در آخر هم این ترکیب را با یک بوت چرمی ست کنید و از هوای دل‌انگیز و بارانی فصل پاییز و زمستان لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

عمیق‌ترین استخر جهان در دبی

عمیق‌ترین استخر غواصی جهان به‌تازگی در دبی افتتاح شده است، استخری که یک تجربه ماجراجویانه …