چگونه لباس بپوشیم که جوان‌تر به‌نظر برسیم؟

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بالا رفتن سن نباید به‌هیچ عنوان باعث ناراحتی باشد. خانم‌ها با افزایش سن به اصطلاح پخته‌تر و جاافتاده‌تر می‌شوند و زیبایی آن‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
چگونه با لباس جوان تر دیده شویم

وقتی شما به سن ۳۵ یا بالاتر می‌رسید، با عقل و درایت و تجربه بیشتری رفتار می‌کنید و این مسئله به زیبایی‌تان اضافه می‌کند، پس نباید از افزایش سن ناراحت باشید. نگران لباس پوشیدن خود هم نباشید. درست است که هرچه موقرتر لباس بپوشید، شیک‌تر به‌نظر می‌آیید، اما موقر لباس پوشیدن به معنای پوشیدن لباس‌های تیره و بدون جذابیت و کاملا ساده نیست. ما در این مطلب نکاتی که چگونه با لباس جوان تر دیده شویم را با شما درمیان می‌گذاریم تا با رعایت آن‌ها، استایلی شاد و درعین‌حال درخور جایگاه اجتماعی‌ خود داشته باشید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

چگونه با لباس جوان تر دیده شویم

خاص باشید

در اکثر مواقع، موقر بودن استایل، ما را به‌سمت لباس‌های کسل‌کننده می‌برد. هر سنی که داشته باشید، به کمی خاص بودن، بخصوص در اکسسوری‌های استایل‌ خود نیاز دارید. می‌توانید شال یا دستمال گردنی رنگی با رنگ‌های روشن ببندید، کلاهی خاص بر سر بگذارید یا لباسی با طرح خاص و رنگی بپوشید.

چگونه با لباس جوان تر دیده شویم شال

لباس‌های راه‌راه و خال‌خالی و رنگی را فراموش نکنید

لباس‌های راه‌راه به استایل نشاط می‌بخشند و شما را شاداب‌تر و جوان‌تر جلوه می‌دهند، البته حواستان به طرح راه‌راه لباس باشد. اگر لاغر هستید، راه‌راه افقی مناسب است و اگر چاق هستید، راه‌‌راه عمودی. لباس‌های خال‌خالی در زمینه رنگ‌های شاد نیز انتخاب بسیار جذاب و جسورانه‌ای برای جوان تر دیده شدن هستند.

با اکسسوری‌های خاص، استایل شخصی خودتان را بسازید

از اکسسوری‌های خاص استفاده کنید تا بیش‌تر بدرخشید؛ یک گردنبند بزرگ، یک جفت گوشواره بزرگ و خاص یا دستبندی شیک و بزرگ.

اکسسوری‌های خاص

البته اگر از اکسسوری بزرگ استفاده می‌کنید، تنها یکی را انتخاب کنید. اگر دوست دارید چند اکسسوری بیندازید، به سراغ سایز کوچک بروید.

اکسسوری‌های خاص زنانه

چگونه با لباس جوان تر دیده شویم؟ رنگ روشن بپوشید

چرا همیشه باید به‌دنبال رنگ‌های تیره باشید؟ استفاده طولانی مدت از رنگ‌های تیره، احتمال افسردگی را زیاد می‌کند و نشاط و شادابی را از چهره‌ می‌گیرد. اگر دوست دارید که موقر لباس بپوشید، نیاز به رنگ‌های تیره مثل مشکی، سورمه‌ای، قهوه‌ای سوخته و… نیست. رنگ‌های روشن زیادی وجود دارند که به اصطلاح جلف نیستند. انواع سبزها، قرمز مرجانی، نارنجی تیره و… . حتما این رنگ‌ها را امتحان کنید.

با لباس جوان تر دیده شویم

چگونه با لباس جوان تر دیده شویم؟ شلوار جین 

دیگر گذشت زمانی که می‌گفتند جین فقط برای دختران کم سن‌ و سال است. اگر مدل شلوار جین را به ‌درستی و متناسب با اندام خود انتخاب کنید، خواهید درخشید.

نکات مهم

نیازی به ست کردن تمام لباس‌ها نیست. پوشیدن بلوز و دامن، بلوز و شلوار، کت و شلوار، مانتو و شلوار و… بیشتر مخصوص مراسم خاص، رویدادهای رسمی، مصاحبه‌های شغلی، فرم اداری و… است و سن را بالاتر می‌برد. از ترکیب کردن لباس‌های مختلف نترسید.

ترجیحا از پوشیدن لباس‌های پشمی، تویید و پارچه‌های مشابه آن، بخصوص به رنگ‌های تیره دوری کنید، زیرا سن را بیشتر از آنچه که هست، نشان می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با استایل طرح‌دار، خوش‌تیپ‌تر شوید! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۵۱ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۱۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۴۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…