اتاق نشیمن به رنگ آبی و خاکستری

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتاق نشیمن خانه، جایی است که در آن به دنبال حس آرامش و آسایش هستیم و قطعا رنگ‌های به کار رفته در این بخش از خانه باید دربردارنده چنین احساسی باشند.
رنگ اتاق نشیمن

فرقی نمی‌کند به طیف‌های روشن علاقه داشته باشید یا رنگ‌های تیره را ترجیح دهید، به هرحال می‌توانید گستره انتخاب وسیعی را با رنگ آبی و خاکستری در نشیمن و برای سبک‌های مختلف بسازید. در ادامه این نوشته از مجله دلتا ایده‌ها و نمونه‌های مختلفی از رنگ اتاق نشیمن را از جمله ترکیب رنگ آبی و خاکستری را بررسی خواهیم کرد.

از ترکیب آبی و خاکستری با سفید استفاده کنید

اگر می‌خواهید فضای اتاق ‌نشیمن را روشن و پرنورتر کنید، استفاده از رنگ سفید به عنوان پس‌زمینه، همراه با آبی و خاکستری می‌تواند نمایی جذاب و دوست داشتنی برایتان بسازد. لازم نیست برای ایجاد یک ترکیب ایده‌آل حتما به سفیدی دیوارها اکتفا کنید.
رنگ طوسی اتاق نشیمن

ایجاد تنالیته را در رنگ اتاق نشیمن مدنظر داشته باشید

در رنگ اتاق نشیمن لازم نیست رنگ‌های به کار رفته در درجه رنگی نزدیک به هم داشته باشند. می‌توانید از رنگ‌های تیره یک طیف رنگی در کنار رنگ‌های روشن از طیف دیگر استفاده کنید و باز هم نتیجه عالی در دکوراسیون داخلی مشاهده کنید. به عنوان نمونه اگر دیوارها را با آبی نفتی تیره رنگ آمیزی کرده باشید، استفاده از مبلمانی با رنگ خاکستری روشن، کنتراست بسیار خوبی در فضا ایجاد خواهد کرد.

برای شروع از تابلوهای هنری کمک بگیرید

معمولا استفاده از یک تابلوی نقاشی، برای انتخاب رنگ‌ها و ایجاد هماهنگی رنگی در دکوراسیون، بسیار مناسب است. به عنوان مثال یک تابلوی هنری که در آن طیف‌های رنگی خاکستری و آبی با یکدیگر ترکیب شده‌اند و یک منظره دریایی ساخته‌اند، می‌تواند منبع الهام خوبی برای انتخاب دیگر اجزای دکوراسیون اتاق نشیمن باشد.
رنگ آبی در اتاق نشیمن

پارچه‌های مخملی کار را راحت خواهند کرد

از آنجا که پارچه‌های مخملی، سایه روشن بسیار خوبی را با خود به همراه دارند، کار را برای استفاده از رنگ‌های مختلف طیف آبی و خاکستری راحت می‌کنند و چرخش رنگی مورد انتظار را به خوبی در محیط به جریان می‌اندازند. پارچه‌های مبلی مخملی، تم لوکس و پر زرق و برقی به اتاق نشیمن اضافه می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برج لندن، محل زندگی ارواح مشهور دنیا! در مجله گردشگری دلتا از دست ندهید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۲:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…