کمد دیواری مدرن برای اتاق‌های کوچک

۹
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمد دیواری یکی از قسمت‌های پیش ساخته منزل است که می‌توان با ایده‌های خلاقانه آن را چیدمان و زیبا نمود.
کمد دیواری مدرن

وقتی فضای اتاق‌خواب شلوغ و به هم ریخته باشد و وسایل کوچک و بزرگ زیادی در آن وجود داشته باشد، مطمئنا ایجاد محیطی آرام و مرتب در آن دشوار خواهد بود. برخی از این ترفندها علاوه بر اینکه به مرتب شدن محیط اتاق‌خواب کمک می‌کنند، می‌توانند فضا را بزرگ‌تر، دلبازتر و بسیار جادارتر نیز جلوه دهند. در این نوشتار از مجله دلتا برخی از این ترفندها و نکات خاص برای کمد دیواری اتاق و ایجاد یک کمد دیواری مدرن را بررسی می‌کنیم.

اندازه کمد دیواری

کمد دیواری اتاق خواب

یکی از مشکلات بزرگی که امروزه بیشتر مردم به آن دچار هستند، مشکل کمبود فضا در خانه است. کسانی که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند، نمی‌توانند از کمد دیواری‌های وسیع با ابعاد گسترده یا چند کمد دیواری به طور هم‎زمان استفاده کنند؛ بنابراین باید از یک نوع کمد دیواری مدرن که فضای زیاد و طبقه‌های متعدد دارد استفاده کنند تا هم زیبایی خانه‌ی خود را افزایش دهند و هم بتوانند از کاربردهای مختلف این کمدها استفاده کنند.

توجه ها را به نقاط دیگر جلب کنید

کمد اتاق خواب

استفاده از آینه بزرگ به عنوان درب کمددیواری، علاوه براینکه می‌‍تواند به بازتاب نور و روشن‌تر شدن فضای اتاق کمک کند، موجب بزرگ‌تر نشان دادن محیط اتاق خواهد شد. در واقع با بزرگ‌تر نشان دادن فضای اتاق، فرصت بسیار خوبی برای استفاده از محیط کمددیواری بدون تاثیرگذاری منفی روی ابعاد و اندازه اتاق، حاصل می‌شود.

کمدهای دیواری را حول درب ورودی اتاق بسازید

اتاق خواب

دیوارهایی که درب ورودی روی آنها نصب می‌شود پتانسیل بسیار خوبی برای ساخت کمد دیواری اتاق دارند. همچنین اگر در طراحی این کمدهای دیواری دقت لازم را داشته باشید می‌توانید از نظر بصری آنها را کاملا از مرکز توجه خارج کنید. برای این کار بهتر است از رنگ‌های مشابه دیوارهای اتاق برای رنگ‌آمیزی آنها استفاده کنید تا فضای اتاق کاملا یکدست باشد و به بزرگ‌تر نشان دادن محیط کمک کند.

مدل و رنگ

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری بخش بزرگی از دیوار اتاق را به خود اختصاص می‌دهد؛ بنابراین مدل آن در کنار نقش خود دیوار، تعیین کننده‌ی میزان زیبایی و کارایی دکوراسیون اتاق است. همچنین با توجه به اینکه کمدهای دیواری فضای زیادی را در خانه به خود اختصاص می‌دهند، بهتر است هنگام انتخاب طرح و رنگ آن‌ها دقت لازم را به خرج دهید و علاوه بر کارایی کمد به زیبایی ظاهری آن نیز توجه داشته باشید. در این خصوص نیز می‌توانید برای بزرگ‌تر دیده شدن فضای اتاق خواب یا سایر بخش‌هایی که در آن‌ها کمد نصب می‌کنید از رنگ‌های روشن مانند رنگ سفید، بژ، نقره‌ای و… استفاده کنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۱۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۶ ق٫ظ

  5. فریبا/سوته دل

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۵۶ ق٫ظ

    بسیارعالی بود،پیروزوپاینده وتندرست باشید،فرجامتان نیکوبادوبدرود

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۹ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۳۳ ب٫ظ

    مطلب جالبی بود

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۹ آذر ۱۳۹۹ در ۵:۳۰ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۸ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۴۱ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۳۹۹ در ۸:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…