استخدام در بانک گردشگری از طریق آزمون

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بانک گردشگری در فاز جدید توسعه منابع انسانی خود در نظر دارد تعداد ۱۰۷ نفر از فارغ التحصیلان رشته های مرتبط را از طریق برگزاری یک آزمون استخدامی در سراسر کشور استخدام کند.

به گزارش مجله‎ی دلتا طبق اعلام رسمی این بانک در سایت خود، کسانی که در این آزمون موفق می شوند در پست «متصدی امور بانکی» مشغول به کار می شوند و این بانک بعد از استخدام نیروها از آن ها تعهد نامه محضری برای اشتغال در این پست دریافت می  کند.

شرکت کنندگان در آزمون استخدام بانک گردشگری علاوه بر شرکت در آزمون عمومی، در مراحل بعد در مصاحبه عمومی و تخصصی نیز شرکت خواهند کرد.

تحصیلات و رشته های مورد نیاز برای شغل متصدی امور بانکی از سوی بانک گردشگری به این شکل اعلام شده است:

داشتن مدرک کارشناسی در رشته های مدیریت (بازرگانی، صنعتی، دولتی، بیمه، امور بانکی، مالی، فناوری اطلاعات، امور شعب، اجرائی، MIS، اطلاعات و ارتباطات، کسب و کار و بورس)، اقتصاد (کلیه گرایش ها)، حسابداری (کلیه گرایش ها)، بانکداری و امور بانکی (کلیه گرایش ها)، مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها)، مهندسی رایانه (کلیه گرایش ها)، آمار (کلیه گرایش ها)، ریاضی (کلیه گرایش ها)، حقوق (کلیه گرایش ها)

این بانک در نظر دارد از میان علاقه مندان، برای شعب خود در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ساری، سنندج و قشم نیرو استخدام نماید.

بانک گردشگری  علاوه بر اعلام شرایط عمومی ثبت نام و استخدام، متولدین سال ۱۳۶۸ به بعد را که حداقل دارای ۲۲ سال سن باشند واجد شرایط استخدام دانسته است. در ضمن داشتن معدل ۱۶ برای کلیه رشته ها الزامی اعلام شده است.

علاقه مندان باید ضمن مراجعه به سایت بانک گردشگری فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳*۴، در قالب JPEG و با حجم حداکثر ۳۰۰ کیلوبایت خود را ارسال کنند و در همان سایت فرم درخواست همکاری را پر کنند.

مهلت ثبت نام در این آزمون از ۲۵ شهریور تا ۳۱ مهر است و داوطلبان باید روزهای ۱۰ و ۱۱ مهر کارت ورود به جلسه دریافت کرده و روز ۱۴ مهر در آزمون مربوط به شرکت کنند.

لازم به ذکر است که برای شرکت در این آزمون پرداخت ملبغ ۴۵ هزار تومان (غیر قابل استرداد) نیز ضروری است و ثبت نام از طریق سایت بانک گردشگری (tourismbank.ir) و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…