دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت روز آپارتمان در شرق تهران

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روند قیمت‌گذاری‌ مسکن در شرق تهران نشان می‌دهد که نرخ وام و تسهیلات خرید مسکن نمی‌تواند هزینه خرید حتی یک متر خانه را پوشش دهد.
قیمت خرید آپارتمان در شرق تهران
بررسی‌های میدانی از قیمت خرید آپارتمان در شرق تهران نشان می‌دهد که یک آپارتمان ۲۵ ساله دارای پارکینگ و انباری در نارمک متری ۲۳ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش مجله دلتا از اواخر اردیبهشت ۹۹ قیمت مسکن در پایتخت روند صعودی یافت و روز به روز بر قیمت‌ها افزوده شد که به منظور جلوگیری از روند افزایش قیمت‌ها مقرر شد تا سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف نرخ درج نکنند.

به گفته فعالان بازار مسکن این راهکار هیچ تاثیری در کاهش قیمت‌ها نداشته و در مقابل هر ماه تقریبا ۱۰ درصد بر قیمت‌های تعیین شده از سوی مالکان افزوده شده است. این روند به صورتی ادامه یافته است که اکنون در نارمک جنوبی، خیابان گلدار یک واحد ۷۴متری با که قدمتی ۵ ساله دارد بدون پارکینگ و در طبقه چهارم با نرخ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمان ساخت سال ۸۶ در متراژ ۸۰ متر در مجتمعی ۲۰ واحدی واقع در خیابان پدرثانی با قیمت ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

همچنین یک آپارتمان ۱۰ ساله به متراژ ۷۰ متر در اطراف میدان نبوت (هفت حوض) متری ۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که در نهایت باید ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای خرید آن پرداخت.

میانگین قیمت مسکن در شهر تهران

یک خانه کلنگی نیز با ۵۱ متر زمین و دارای ۸۰ متر بنای دوبلکس در نارمک جنوبی به قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. در محدوده میدان تسلیحات نیز واحد ۶۵ متری بدون آسانسور و دارای پارکینگ با قدمت ۱۵ سال؛‌ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. همچنین در خیابان وحیدیه واحد ۷۱ متری با قدمت ساخت ۵ ساله یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در خیابان کرمان نیز واحد ۷۰متری نوساز ۲ میلیارد تومان آگهی شده است. در محدوده بوستان فدک هم برای خرید یک واحد ۶۵متری یک خوابه و ۱۵ساله باید یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بپردازید. در محدوده بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) نرسیده به خیابان کرمان برای یک واحد ۷۰ متری ۱۰ ساله واقع در طبقه چهارم و بدون آسانسور قیمت نقدی یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان تعیین شده است.

در محدوده دردشت نیز به ندرت می‌توان واحدهای ۲خوابه و دارای امکانات یافت که قیمت مناسبی داشته باشند به طوری که ارزان‌ترین واحد با متراژ ۶۶ متر در طبقه همکف و بدون پارکینگ سندی با ۱۵ سال قدمت، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

وضعیت قیمت‌ها در سایر مناطق تهران نیز به همین منوال است و اگر کمتر از میلیارد تومان داشته باشید برای خرید خانه در یک محله آرام و بدون ترافیک به حتم با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. قیمت خرید آپارتمان در شرق تهران نشان می‌دهد که نرخ وام و تسهیلات خرید مسکن تبدیل به یک شوخی شده که حتی نمی‌تواند هزینه خرید متر خانه را پوشش دهد بنابراین به نظر می‌رسد دولت هرچه سریعتر باید راهکارهای فوری برای کنترل این شرایط اتحاذ کند.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “وضعیت قیمتی املاک کمتر از ۱۰۰ متر مربع” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. علی

    ۲۹ مهر ۱۳۹۹ در ۲:۳۶ ب٫ظ

    گزارش‌های اینجنینی خیلی خوب و تاثیرگذارن. ممنون از زحماتتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds