۷ مدل پیراهن مردانه؛ مناسب همه استایل ها

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مهم نیست که در یک شرکت بزرگ کار می‌کنید یا در یک کافی شاپ کوچک، در هر صورت برای داشتن یک استایل شیک و جذاب، بهتر است که چند مدل از این پیراهن‌ها را در کمد لباس‌های خود داشته باشید. 
مدل پیراهن مردانه

تنوع پیراهن‌های مردانه زیاد است و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید پیراهن دلخواه خودتان را داشته باشید. همراه مجله دلتا باشید تا در مورد مدل پیراهن مردانه‌ بیشتر بدانید.

۷ مدل پیراهن مردانه شیک برای آقایان خوش استایل

پیراهن مردانه مدل‌های بسیار متفاوتی دارد؛ از پیراهن آکسفورد دکمه‌دار گرفته تا پیراهن کتان غیر رسمی. بعضی از این مدل‌ها، در میان آقایان خوش استایل بیشتر محبوب هستند. مهم نیست که در یک شرکت بزرگ کار می‌کنید یا در یک کافی شاپ کوچک، در هر صورت برای داشتن یک استایل شیک و جذاب، بهتر است که چند مدل از این پیراهن‌ها را در کمد لباس‌های خود داشته باشید.

 مدل آکسفورد دکمه‌دار

جنس پارچه این مدل کمی ضخیم است، از بالا تا پایین با دکمه بسته می‌شود، و روی یقه آن نیز ۲ عدد دکمه دوخته شده است. در حقیقت جان بروکس برای طراحی پیراهن آکسفورد، از مدل سنتی پیراهن مردانه الهام گرفته است و در آن کمی تغییر ایجاد کرده است.

مدل کوبایی یقه‌دار

این مدل آستین کوتاهی دارد و معمولا بهتر است که یقه آن را کمی باز بگذارید، این مدل یکی از لباس‌های محبوب آقایان خوش استایل در فصل تابستان است؛ چون هم دمای بدن را خنک نگه می‌دارد و هم باعث می‌شود که فردی خوش استایل و جذاب به نظر برسید.

مدل پیراهن مردانه کوبایی

مدل overshirt

پیراهن مردانه مدل بالاپوش، یک مدل پیراهن شیک و بسیار کاربردی است. این پیراهن معمولا برای زمان‌هایی از سال مناسب است که هوا دمای ثابتی ندارد؛ یعنی برای پوشیدن یک تیشرت به تنهایی خیلی سرد، و برای پوشیدن یک کت خیلی گرم است. در این حالت می‌توانید روی تیشرت یا حتی پیراهن دکمه‌دار خود یک بالاپوش بپوشید.

مدل پیراهن مردان اورشرت

پیراهن مردانه برای محل کار

می‌توانید در محل کار، آستین‌های پیراهن مردانه خود را تا بزنید و بدون هیچ گونه زحمتی، خوش استایل و جذاب دیده شوید. پیراهن مردانه مدل office shirt بیشتر برای آقایانی مناسب است که در محل کار پشت میز می‌نشینند و کار دفتری دارند.

مدل کلاسیک آستین کوتاه

این مدل پیراهن مردانه بسیار شبیه به پیراهن مردانه دکمه‌دار و سنتی است و یقه آن باز و نوک تیز است. یک پیراهن مردانه آستین کوتاه و دکمه‌دار، بهترین گزینه برای یک موقعیت غیر رسمی است.

پیراهن مردانه جین

جنس جین، یکی از اعضای جدا نشدنی از کمد لباس‌های آقایان خوش استایل است. این پیراهن زیبا از قدیم تا به امروز بین همه افراد محبوب بوده است، و در حقیقت هیچ وقت از مد نمی‌افتد.

مدل پیراهن مردانه جین

مدل پولو شرت

 مدل پولو شرت، یکی از کاربردی‌ترین، شیک‌ترین، و محبوب‌ترین مدل‌های پیراهن در بین آقایان است.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “اشتباهات مردان در زمینه پوشش” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۱۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…