آپارتمان‎های متری ۵ میلیون تومان در کدام مناطق تهران واقع شده‎اند؟(+جدول)

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید آپارتمان های متری 5 میلیون در تهران

آپارتمان‎های متری ۵ میلیون تومان در کدام مناطق تهران واقع شده‎اند؟(+جدول)

تهران شهری بسیار وسیع و گسترده است که توانسته به عنوان پایتخت ایران مشکل اسکان بسیاری از ایرانیان را حل کرده و خانواده‎های بیشماری را در خود جای دهد. این شهر بزرگ دارای بافت شهری بسیار متنوعی است. خانه‎هایی بسیار قدیمی و فرسوده در کنار آپارتمان‎هایی میانسال و نوساز. اما خرید خانه به عنوان یکی از اولین نیازهای انسان همواره در طول تاریخ مورد بحث بوده است و انسان‎ها همیشه تلاش کرده‎اند تا سرپناهی امن را برای خود پیدا کنند.

شاید در گذشته بنابر دلایل بیشماری خرید خانه به سهولت انجام می‎شد، اما متاسفانه در ماه‎های اخیر با گرانی بی سابقه در این بخش، خرید و فروش آپارتمان با اندکی مشکل مواجه شده است و اغلب افراد مخصوصا در شهرهای بزرگ با مشکلات خرید خانه دست و پنجه نرم می‎کنند. البته لازم به ذکر است در پی گرانی‎های اخیر در این حوزه، بانک مسکن تسهیلاتی را در قالب وام و یا خرید اوراق تسهیلات خرید مسکن در اختیار افراد متقاضی قرار داده تا بتوانند از این طریق اقدام به خرید خانه کنند.

در همین ازتباط بخوانید:

قیمت اوراق تسهیلات مسکن کاهش یافت

 

وام تسهیلات مسکن؛ راهی برای خرید خانه

در این گزارش از مجله دلتا قصد داریم تا شما را با موقعیت آپارتمان‎هایی که متری ۵ میلیون خرید و فروش می‎شوند آشنا کنیم تا اگر قصد خرید یا فروش دارید بتوانید با تکیه بر این اطلاعات قدم درستی در این راه بردارید.

به گزارش مجله دلتا به نقل ازمشرق آخرین قیمت آپارتمان‎هایی که متری ۵ میلیون تومان که در مناطق ۲۲گانه شهری تهران طی شهریور ماه سال جاری خرید و فروش شده‎اند به شرح زیر است.

 

آپارتمانهای متری 5 میلیون تومان در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…