راهنمای خرید انواع پیراهن مردانه

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیراهن مردانه طی سال‌ها به یکی از اساسی‌ترین لباس‌های کمد آقایان تبدیل شده و تنوع در آن‌ها بسیار است.
انواع پیراهن مردانه

پیراهن مردانه طی سال‌ها به یکی از اساسی‌ترین لباس‌های کمد آقایان تبدیل شده است. تنوع پیراهن‌های مردانه زیاد بوده و با هر بودجه‌ای می‌توانید پیراهن دلخواه خودتان را داشته باشید. انواع پیراهن مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ همراه مجله دلتا باشید تا در مورد انواع پیراهن‌ بیشتر بدانید.

ویژگی‌ های انواع پیراهن مردانه

پیراهن‌های مردانه معمولا از پارچه‌های نخی و پنبه‌ای دوخته می‌شوند و دارای الگوهای خاص، اغلب ساده و بدون جزئیات است. رنگ پیراهن‌ها نیز متنوع است و از یک قانون خاص تبعیت نمی‌کند. با تغییر هر کدام از ویژگی‌ها، پیراهن می‌تواند از یک لباس رسمی برای دیدار کاری، به یک لباس اسپرت و کژوال تغییر کند.

جنس پیراهن مردانه

نخی: پارچه‌های پنبه‌ای و نخی؛ هدایت گرمایی، جذب رطوبت کافی، دوام و شکل‌پذیری نسبتا خوبی روی بدن دارند. همچنین به راحتی شسته و تمیز می‌شوند.

پیراهن مردانه الیاف مصنوعی: هیچ وقت الیاف مصنوعی نمی‌تواند جای پنبه را بگیرد. استفاده از الیاف ساخته دست انسان، کیفیت خوبی ندارند اما در مقایسه با پیراهن‌های پنبه‌ای قیمت پایین‌تری دارند.

پیراهن مردانه ابریشمی: لوکس‌ترین نوع پیراهن‌ها مربوط به جنس ابریشمی است. ظاهر این پیراهن‌ شفاف و بسیار جذاب بوده، ولی قیمت آن هم‌ به اندازه زیبایی و شیک بودنش بالا است.

رنگ پیراهن مردانه

چهره، رنگ چشم و مو از مهم‌ترین فاکتورهایی است که حین انتخاب بالاپوش باید به آن توجه کرد. متاسفانه اکثر آقایان با توجه به لباس‌های قبلی خود، آن را انتخاب می‌کنند و این موارد را در نظر نمی‌گیرند.

سفید: رنگ رایج پیراهن‌های مردانه است. تا به امروز رنگ سفید نسبت به دیگر رنگ‌ها، بار رسمی بودن بیشتری داشته است. شما می‌توانید با خیال راحت برای قرارهای کاری و مجالس رسمی، از پیراهن سفید استفاده کنید.

رنگ آبی: محبوبیت این رنگ به درصد بالای تطبیق‌پذیری با رنگ پوست آقایان برمی‌گردد. رنگ آبی امروزه در ایران از محبوب‌ترین رنگ‌ها بوده و کارخانه‌های دوخت پیراهن، هر روز یک الگوی جدید برای رنگ آبی تولید می‌کنند.

پیراهن مردانه آبی

رنگ‌های دیگر پیراهن مردانه

صورتی، بژ، بنفش روشن، شیری، سبز تیره و زرشکی از جمله رنگ‌های دیگر پیراهن مردانه است. این رنگ‌ها می‌توانند به صورت جداگانه در قالب الگو و طرح، روی یکدیگر هم استفاده شوند تا تکراری به نظر نرسند. آمار نشان می‌دهد که ۱۰ درصد آقایان از این رنگ پیراهن‌ها استفاده می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب مد و زیبای “شلوار مناسب برای آقایان لاغر اندام” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…