یقه اسکی؛ لباس روزهای سرد آقایان

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یقه اسکی، لباسی است که هر مردی باید حداقل یکی از آن‌ها را در کمد خودش داشته باشد. لباسی گرم و جذاب، با تنوعی بالا که می‌توان نوع فیت آن یا اورسایز و گشاد را انتخاب کرد.
یقه اسکی

یقه اسکی همیشه انتخابی جذاب و شیک برای آقایان بوده. از دهه ۷۰میلادی که ترند زمان خودش بوده گرفته تا اکنون که همچنان لباسی کلاسیک و درعین‌ حال مدرن محسوب می‌شود. این لباس هم با پوشش کژوآل همخوانی دارد، هم با پوشش‌های کاری و اسمارت کژوآل؛ به‌شرط این‌که لباس‌های همراهش درست انتخاب شود. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

ژاکت بافتنی روی یقه اسکی آقایان

این نوع لباس پوشیدن، هم شما را در روزهای سرد سال حسابی گرم نگه می‌دارد و هم اگر لباس‌هایی با ضخامت و بافت‌های متفاوت بپوشید، به استایل‌تان عمق می‌دهد.

استایل مینیمالیسم

این نوع لباس پوشیدن، در کشورهای حوزه اسکاندیناوی بسیار رایج است؛ به‌خصوص در محل کار. وقتی که استایل مردانه در مینیمال‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرد، یقه اسکی حسابی به چشم می‌آید. در این استایل می‌توان از لباس یقه گرد هم استفاده کرد، اما هیچ وقت به جذابی پوشیدن یقه اسکی نخواهد شد.

یقه اسکی مینیمال

کت تک

وقتی که قصد دارید استایلی اسمارت کژوآل داشته باشید، اضافه کردن یک کت تک به یقه اسکی بهترین گزینه است. مهم‌ترین بخش این نوع استایل، رنگ آن است. رنگ‌های پاییزی همیشه در طول ماه‌های سرد سال بهترین انتخاب‌ها است.

یقه اسکی کت تک

کت بامبر

کت بامبر یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای کسانی است که طرف‌دار استایل کژوآل و درعین‌حال خاص هستند، اما ست کردن آن با بلوز یقه گرد بافتنی مناسب نیست و بهترین همراه آن، یقه اسکی محسوب می‌شود. این استایل، بهترین پوشش برای روزهای آخر هفته است؛ استایلی راحت که شلوغ به‌نظر نمی‌رسد.

کت‌ و شلوار

هیچ چیز در استایل یک مرد جذاب‌تر از این نیست که یقه اسکی را به‌جای پیراهن فیت زیر کت‌وشلوار بپوشد. این نوع پوشش، بسیار مناسب فصل پاییز و زمستان است و به استایل شخصیت می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «راهنمای خرید سویشرت و هودی مردانه» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۳۹۹ در ۱:۳۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…