چگونه بوت مردانه را با شلوار جین ست کنیم؟

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بوت، یکی از مهم‌ترین آیتم‌های استایل پاییز و زمستانه مردانه است.
بوت مردانه با شلوار جین

با ترکیب بوت مردانه و شلوار جین در کنار یکدیگر، هم می‌توان استایل کژوآل ساخت، هم کاری و هم اسمارت‌کژوآل. در این مطلب مجله دلتا درباره این که چگونه بوت مردانه را با شلوار جین ست کنیم؟ خواهیم گفت، با ما همراه باشید.

چگونه بوت مردانه را با شلوار جین ست کنیم؟

سرتاپا مشکی: از آنجا که این استایل مردانه، تنوع زیادی دارد، بسیار مناسب موقعیت‌های اجتماعی مختلف است. از کت چرم، شلوار جین مشکی و بوت چرم چلسی مشکی گرفته تا شلوار جین مشکی و یقه اسکی، بوت رسمی و شاید یک اورکت مشکی یا حتی لباس‌های لایه لایه مشکی برای روزهای سرد زمستانی.

پوشش بیزینس کژوآل (کاری راحت): اداره، معمولا استایلی رسمی می‌طلبد، اما وقتی که ساعت‌ها در اداره یا هر محل کار دیگری حضور دارید، نمی‌توانید تمام مدت لباس رسمی و دست‌ و پاگیر خود را تحمل کنید. بوت چلسی یا دربی بهترین انتخاب است و می‌توانید آن را همراه با شلوار جین تیره‌رنگ بپوشید و یک کت تک شیک و زیبا با توناژ رنگی تیره‌تر با آن ست کنید.

بوت مردانه و شلوار جین کژوال

استایل ساده و مینیمال:‌ ساده بپوشید، یک تیشرت ساده باکیفیت و جنس خوب، سویشرت یا بلوز بافتنی یقه‌گرد، شلوار جین مشکی و بوت. اگر به سراغ چنین استایلی می‌روید، از پوشیدن لباس‌هایی با طرح لوگوی بزرگ و استفاده از اکسسوری زیاد بپرهیزید ودرعوض تمیز و شیک بپوشید.

بوت مردانه و شلوار جین رسمی

آیا پاچه شلوار را درون بوت بگذارم یا خیر؟

بهتر است بدانید که تنها در یک صورت می‌توانید این کار را انجام بدهید؛ آن هم وقتی که شلوار راسته گشاد و بوت ارتشی پوشیده‌اید؛ در غیر این‌صورت، یا شلوار کوتاه‌تری بپوشید که مماس با بوت قرار بگیرد یا پاچه شلوار را با روش‌های درست تا بزنید.

پیشنهاد مطالعه:  مطلب «فواید نوشیدن آبلیمو و عسل پیش از صبحانه» را در مجله سلامتی دلتا بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

  2. متین

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۹:۰۳ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۳۹۹ در ۱:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…