چگونه کیف مناسب استایل‌ خود را انتخاب کنیم؟

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده درست از انواع کیف به شکل‌گیری درست استایل کمک بسزایی میکند، سعی کنید با در نظر گرفتن برخی اصول انتخاب درستی برای تکمیل استایل خود داشته باشد.
کیف مناسب استایل

یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای یک استایل بی‎‌نقص، انتخاب کیف مناسب است. یقینا شما نیز بارها درگیر این مساله مهم شده‌اید. استایل‌تان به نظر تکمیل می‌آید اما در واقع یک کمبود بزرگ دارد و برطرف کردن این کمبود نیز کار آن‌چنان ساده‌ای نیست، اما با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم می‌توان این سختی را کمی آسان‌ کرد. با مطلب چگونه کیف مناسب با استایل‌مان را انتخاب کنیم مجله دلتا همراه باشید.

کیف مناسب استایل

برای انتخاب یک کیف مناسب، به سه موضوع باید توجه داشت: ۱-سبک پوشش و استایل ۲- رنگ و متریال ۳-اندام و فرم بدن

سبک پوشش و استایل: در قدم اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید توجه لازم را بنمایید.

رنگ و متریال:  در قدم بعدی باید حواسمان به تنالیته رنگی استایل‌مان باشد. باید انتخابی داشته باشیم تا نه تنها از لحاظ رنگ بلکه از نظر متریال نیز با دیگر آیتم‌ها هم‌خوانی داشته باشد.

اندام و فرم بدن: آخرین قدم در انتخاب کیف مناسب، شاید بی‌ربط به نظر بیاید اما اگر به آن توجه نداشته باشیم رعایت دیگر موارد نیز آن‌چنان تاثیری نخواهند داشت. در نظر گرفتن اندام در انتخاب کیف شما را می‌تواند کوتاه یا بلند و چاق یا لاغر نشان دهد.

انواع کیف زنانه

کیف دستی Clutch bag

کیف‌های بدون بند به نحوی است که یا باید آن‌ها را زیر بغل بزنید یا در دست بگیرید و یا مانند کتاب در یک طرف خود نگه دارید! این‌ها نسل جدیدی از کیف‌ها هستند که به نسبت پرطرفدارند و با هراستایلی قابل استفاده هستند اما باید به انتخاب رنگ و سایز آن توجه داشت.

کیف دستی

کیف دستی Hand bag

استایل کلی این کیف‌ها کمی کلاسیک‌تر از انواع دیگر است و اگر استایل کلاسیک و مرتبی دارید این کیف‌ها بهترین انتخاب است. معمولا بندکوتاه این کیف‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کیف‌های بند بلند Crossboddy bags

کیف‌های کوچک با بند بلند انتخاب مناسبی برای زمانی است که میخواهید استایل راحتی داشته باشید. بند این کیف‌های کژوال پرطرفدار کمک می‌کند که در عین راحتی، مدرن و شیک به نظر برسید.

کبف بند بلند

کیف‌های کمری Belt bags

این کیف‌های محبوب که چندوقتی است بیش از پیش دیده می‌شوند طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. معمولا مناسب استایل‌های کژوال هستند. پس اگر ظاهری کلاسیک و اتو کشیده دارید از آنها دوری کنید.این ترندی‌های محبوب معمولا مکمل کت‌های اورسایزی هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند.

کیف کمری

کیف‌های بزرگ tote bag

کیف‌های بزرگ معمولا آیتم مورد علاقه خانم‌ها شاغل و دانشجو است، زیرا همه وسایل مورد نیاز را می‌توان در آن جای داد. کیف‌های بزرگ کژوال هستند و مناسب استفاده روزمره،از این رو نمی‌توانند انتخاب مناسبی برای استایل‌های رسمی باشند.

کیف بزرگ

کیف‌های شفاف

این کیف‌ها مناسب استفاده روزمره است و برای کسانی است که پیروی مستقیم از ترندها دارند، زیرا این کیف‌ها برای مدتی میهمان ما هستند و چندی بعد از دور خارج خواهند شد.

کیف شفاف

زنبیل خریدهای مکرومه

چنانچه از فرم‌های معمول کیف‌ها خسته شده‌اید این زنبیل‌ها انتخاب خاص و منحصر به فردی خواهند بود. زنبیل‌های قدیمی که قبل تر تنها در مواقع خرید استفاده می‌شدند، امروز جزو ترندی‌ترین انتخاب‌ها خواهند بود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “تجلی طرح فرش در کیف‌های برند” را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۲:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۳۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۵۶ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۳۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۰ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۴ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…