چند تکنیک برای استایل ریز نقش ها

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر درست و روی اصول لباس‌ انتخاب کنید، قطعا به چشم دیگران همان‌قدر که خوب و زیبا هستید، به نظر می‌رسید.
استایل ریز نقش ها

استفاده از ترفند های خاص لباس پوشیدن برای جذاب‌تر و متناسب‌تر به نظر رسیدن، هوشمندی شما را نشان می‌دهد. تناسب اندام، کلید جذابیت است. اما گاهی اوقات پوشیدن یک لباس نامناسب می‌تواند تناسب را به شدت به خطر بیندازد. در ادامه مواردی را خواهیم گفت که برای خانم‌های لاغر اندام و ریز نقش، حیاتی هستند.در ادامه همراه مجله دلتا باشید با چند تکنیک برای استایل ریز نقش ها.

استایل ریز نقش‌ ها

آن‌هایی که استخوان‌بندی ریزی دارند، لاغر هستند، قد کوتاه‌تر از ۱۶۰ سانت دارند، در عرف معمولا آدم‌های ریز نقشی به حساب می‌آیند. این افراد نباید سمت لباس‌هایی بروند که حتی چند سانت برای‌شان بزرگ یا کوچک است.

لباس‌های چسبان و کشی و تنگ نپوشید، زیرا ریز نقش تر دیده می‌شوید. بهتر است قید این مدل لباس‌ را بزنید. یک نکته را در نظر بگیرید، به تناسب سایز و اندامی که دارید، اندازه‌ترین لباس را برای خودتان انتخاب کنید. نه بزرگ‌تر نه کوچک‌تر.

چه جنس و طرح پارچه ای برای استایل ریز نقش ها مناسب است؟

پارچه‌های ضخیم، فرم‌دار، پفکی که طرح‌های برجسته و ناهموار دارند شما را از آن چیزی که هستید لاغرتر نشان می‌دهند و همان قدر که اصلا برای افراد چاق توصیه نمی‌شود، توصیه طراحان مد به افراد لاغر این است که برای پوشش از آن دست پارچه‌ها استفاده کنند.

غیر از جنس پارچه، طرح و رنگ نیز در چاق و لاغرتر به نظر رسیدن افراد نقش دارد. پارچه‌های شلوغ با طرح‌های گل، پرنده و طرح‌های کاشی که به تازگی مد شده‌اند گزینه‌های بسیار خوبی به حساب می‌آیند.

رنگ‌های روشن بیشتر از رنگ‌های تیره مناسب استایل ریز نقش‌ها است. انتخاب رنگ پارچه، لیمویی، سفید، یاسی، صورتی، کرم، سبز روشن، نارنجی و قرمز را حتما در الویت قرار بدهید.

کفش و کمربند ریز نقش ها

بیشتر اشتباهاتی که ریز جثه ها در سبک پوشش مرتکب می‌شوند این است که فکر می‌کنند چون لاغر هستند، می‌توانند هر چیزی به تن کنند در حالی که این طور نیست. مثلا کمربندهای پهن که برای ظاهر سمی هستند. اگر قصد دارید همراه پیراهن کمربند ببندید حتما از کمربندهای نازک و رنگی استفاده کنید که خیلی شل روی پیراهن می‌ایستد. افراد ریز نقش مجاز به پوشیدن هر نوع کفشی هستند.

استایل ریز نقش ها کفش

کدام شلوار مناسبت‌تر است؟

شلوار جین اسکینی بپوشید، اما اصلا سمت آن جنس شلوارها که پارچه کشی دارند و خیلی تنگ و چسبان هستند، نروید. شلوارهای راسته و دمپا گشاد برای استایل ریز نقش‌ها انتخاب مناسب‌تری هستند. زمان انتخاب شلوار دمپا گشاد حتما به این نکته توجه کنید که قسمت بالای ران آن خیلی چسبان نباشد، این مورد نیز در زیباتر به نظر رسیدن شما تاثیر ناخوشایندی دارد.

استایل ریز نقش ها شلوار

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “جین؛ شلواری بدون سن و سال” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۳۹۹ در ۸:۵۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…