قیمت آپارتمان‌ در شمال تهران +جدول

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار مسکن این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و به دلیل افزایش قیمت آپارتمان و خانه ، بازار ملک در حالت رکود قرار گرفته است. این افزایش قیمت در پایتخت با توجه به گستردگی شهر، از یک منطقه به منطقه دیگر متفاوت است.

قیمت آپارتمان‌های در شمال تهران +جدول

به گزارش مجله دلتا، بررسی روند معاملات مسکن پایتخت طی ۵ ماه نخست امسال گویای این واقعیت است که روند افزایشی ۲۶۶.۸ درصد اردیبهشت ماه ۹۷ نسبت به ماه پیش از آن (فروردین ۹۷)، از خرداد ماه و به‌ دنبال افزایش با شیب تند قیمت‌ها، روند کاهشی به خود گرفت.

روند افزایشی قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر به‌شدت روی قدرت خرید مردم تأثیر گذاشته و باعث شده تا بخش زیادی از متقاضیان نتوانند حضور مؤثری در بازار مسکن داشته باشند. از سوی دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی برای افزایش قدرت خرید مردم که حدود ۵ ماه پیش وزیر راه و شهرسازی وعده آن را داده بود هنوز عملیاتی نشده است.

رکورد بیشترین میانگین قیمت در اختیار منطقه یک

رکورد بیشترین میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در بهار امسال، در اختیار منطقه ۱ تهران با متری ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و کمترین نرخ میانگین قیمت مسکن در فصل گذشته (بهار ۹۷) در اختیار منطقه ۱۸ با متری ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان قرار داشت.

قیمت واحدهای آپارتمان زیر ۱۰۰ متر در منطقه ۲ تهران نیز با توجه به کیفیت مساحت و متراژ در محلات مختلف در بازه ۵۴۰ میلیون تا ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان است. قیمت یک واحد آپارتمان ۶۵ متر مربعی در ستارخان ۶۷۰ میلیون و هر واحد ۸۰ متر مربعی در طرشت معادل ۷۵۰ میلیون تومان است.

در گزارشی که در وب‌سایت خبری اقتصاد آنلاین منتشر شده است قیمت ملک در شمال شهر تهران طی شهریور ماه سال جاری مورد بررسی قرار گرفته است  آنچه در زیر می‌آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران در این ماه است.

 لازم به ذکر است این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:

قیمت آپارتمان‌های شمال تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…