لذت تماشای فوتبال در «خانه توپی» +تصاویر

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تماشای فوتبال در خانه‌ای که به شکل توپ است قطعا تجربه‎ای دلپذیر  خواهد بود، «خانه توپی» یکی از مکانهایی است که چنین امکانی را برای برای فوتبال‌دوستان فراهم می‎کند.

تماشای فوتبال در «خانه توپی»

به گزارش مجله دلتا، میکروخانه‌ها یا همان خانه‌های کوچک، جدیدترین دستاورد تکنولوژی و طراحی‌های عصر کنونی است و هر شرکتی در گوشه و کنار جهان طرحهایی  با متراژ و شکلهای گوناگون مانند خانه‌های تخم مرغی، مثلثی و استوانه‌ای ساخته‌است.

اما جدیدترین و شاید جالبترین طرحی که به تازگی توسط «جگ ویردی» مهندس پیشین شرکت«رولزرویس» طراحی و ساخته شده است میکروخانه «کونکر» نام دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.

این خانه کروی شکل بیشتر شبیه توپ فوتبال است و امکانات و ویژگی‎هایی متعدد دارد که با وجود کوچکی،  به راحتی نیازهای ساکنانش را برطرف خواهد کرد.

خانه توپی

«کونکر» در دو اندازه ساخته شده است؛ یکی از این خانه‌ها با سه متر ارتفاع و قطر ۳.۸۵ به شکل نیمکره و مدل دیگر با  ۳.۹۵ متر ارتفاع و قطر ۳.۸۵ متر به شکل یک کره کامل است. فضای خانه توپی، به گونه‌ای است که به راحتی به اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق کار قابل تغییر و به حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه  و مبلمان راحتی نیز مجهز است.

جنس «کونکر» از آلومینیوم و پلاستیک بازیافتی و کف خانه هم از چوب ساخته شده است. جالب آنکه این میکروخانه مجهز به پنجر‌های گرد است که دریافت نور خورشید را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین برق  خانه توپی از انرژی خورشیدی تامین می‌شود و  به برق شهر نیاز ندارد.

جنس این میکروخانه‌ها

از همه مهمتر اینکه، راه اندازی «کونکر» فقط یک روز زمان می برد و قیمت دو مدل نیمکره و کره، به ترتیب ۳۲۵۰۰ و ۳۸ هزار دلار است. بنابراین کسانی که دوست دارند برای مدتی دور از هیاهوی شهر باشند و در آسایش و سکوت زندگی کنند خانه توپی گزینه‎ای بسیار مناسب است.

همچنین قیمت پایین این خانه توپی نسبت به خانه‌های شهری بسیار مقرون به صرفه است و افرادی که خرید و تهیه خانه برایشان مشکل است به راحتی می‎توانند با کمترین هزینه صاحب خانه شوند. در ضمن به سبب  تامین برق و گرمای خانه از طریق پنلهای خورشیدی در هزینه‌های  خدمات مصرفی ماهانه بسیار صرفه جویی خواهد شد.

قیمت پایین این خانه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…