چرا نباید لباس ارزان خرید؟

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جالب است بدانید که گاهی وقت‌ها ، هزینه‌ای که برای خرید چند دست لباس ارزان می‌شود، معادل خرید یک لباس با کیفیت است.
خرید لباس ارزان

خرید لباس ارزان عبارتی وسوسه کننده است. خیلی‌ها فکر می‌کنند وقتی ارزان بخرند، برد کرده‎‌‌اند غافل از اینکه ارزان خریدن به هزار و یک دلیل یک باخت کامل است. از این هزار و یک دلیل، در این مقاله با چند دلیل خیلی مهم که خرید لباس ارزان را قدغن می‌کند، آشنا خواهید شد. با مجله دلتا همراه باشید.

خرید لباس ارزان به ضرر جیب شماست

خرید لباس ارزان به ضرر اقتصاد فردی شما تمام می‌شود. کافی است به زمان‌هایی فکر کنید که عبارت حراج ۵۰ درصدی و تخفیف ویژه را روی ویترین مغازه‌ها دیده‌اید و فورا برای خرید دست بکار شده‌اید.
در چنین شرایطی اغلب افراد به دلیل ارزان بودن لباس‌ها تعدادی لباس بی‌کیفیت می‌خرند. بسیاری از این لباس‌ها واقعا به کارشان نیاید و حتی زیاد هم آن‌ها را نپوشند.

خرید لباس ارزان کمد

کمیت بهتر از کیفیت است؟

ممکن است فکر کنید خرید تعداد زیادی لباس ارزان باعث می‌شود بتوانید انواع استایل‌های را برای خودتان بسازید. جالب است بدانید واقعیت متفاوت با این طرز تفکر است.

کافی است استایل بازیگران و مدل‌های بین‌المللی را بررسی کنید تا متوجه یک واقعیت مهم شوید. آن‌ها برای استایلیش بودن، به تعداد زیادی لباس ارزان نیاز ندارند. آن‌ها تعداد کمتری لباس‌ با کیفیت‌‌تر می‌خرند که به فرم بدنشان می‌آید و جذابیتشان را دوچندان می‌کند.

خرید لباس ارزان کمیت

 

خرید، راه حل نیست

واقعیت این است که خیلی از ما گاهی سراغ خرید می‌رویم چون می‌خواهیم احساس بهتری داشته باشیم. در شرایط اقتصادی فعلی خرید به سمت گزینه‌های ارزان‌‌تر می‌رود. همچنین افراد ممکن است برای داشتن احساس بهتر، خریدن لباس را به قیمت ارزان‌ مد نظر قرار دهند.

هدف طولانی مدت بگذارید

گاهی وقت‌ها هزینه‌های همین لباس‌های ارزان در طول یک سال اگر در کنار هم جمع شود، تبدیل به مبلغ زیادی خواهد شد. مبلغی که می‌تواند به راحتی صرف یک مسافرت تفریحی خوب شود و تا آخر عمر خاطره‌های خوبی برایتان باقی بگذارد. در حالی که لباس‌ها چند وقتی بیشتر برایتان نخواهند ماند.

خرید لباس ارزان، ضرری بزرگ برای کارگران

یکی از کارهایی که صنعت فشن انجام می‌دهد این است که به ما تلقین کند باید چطور به نظر برسیم و برای رسیدن به این هدف به چه لباس‌هایی نیاز داریم.

فست فشن به افراد جامعه القا می‌کند که برای دوست داشتنی بودن، نیاز دارند تا لباس‌هایی متنوع بپوشند. وقتی این لباس‌ها گران باشند، افرادی که وضعیت اقتصادی متوسطی دارند، چاره‌ای جز خرید لباس ارزان نخواهند داشت.

کار مفید را جایگزین کنید

اگر به خرید لباس ارزان اعتیاد پیدا کرده‌اید سعی کنید کار مفید دیگری را جایگزین آن کنید. به این ترتیب بدون اینکه به خودتان و محیط اطرافتان آسیب بزنید، احساس بهتری خواهید داشت.
این کار در طولانی مدت باعث بهبود شرایط اقتصادی و روحی شما خواهد شد.

خرید لباس ارزان ضرر

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر انواع کیف‌های زنانه برای استایل‌های مختلف را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۵۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۴۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۴۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۵۷ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…