۵ مقصد امن اروپایی برای زنان جهانگرد

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این‌روزها در دنیای سیاحت و سفر نیز، مفهومی تحت عنوان «گردشگری – جهان‌گردی زنانه» یا «زنان جهانگرد» کم و بیش به گوش می‌رسد؛ اما جهانگردی زنانه چیست؟
جهانگردان زن

شاید نتوان ویژگی‌های بسیار خاص و متفاوتی را برای جهانگردان زن برشمرد اما بی‌شک یکی از اصلی‌ترین معیارهایی که در گردشگری یا جهانگردی زنانه مطرح می‌شود، عامل امنیت در مقصد است. اگرچه امن بودن برای مردان نیز مهم است اما زنان احساس نیاز بیشتری به امنیت دارند. مواردی که در ادامه در مجله دلتا برای شما لیست شده‌اند، مناطقی در اروپا هستند که بیش‌تر از همه به درد جهانگردان زن می‌خورند و البته، برای سفر انفرادی شما احساس امنیت بسیار بالاتری نسبت به سایر مناطق مشابه‌شان به شما می‌دهند.

ایسلند

مناظر زیبا و طبیعت فوق‌العاده این کشور باعث شده تبدیل به یکی از زیباترین کشورهای دنیا شود و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کند. تجربه دیدن پدیده شفق قطبی و کوه‌های یخ زده چیزی است که شاید در زندگی فقط یک‌بار آن را تجربه کنید. در کنار این زیبایی‌ها، ایسلند یکی از کشورهای اروپایی است که پایین‌ترین میزان جرم و جنایت را دارد و رتبه بالاترین امنیت در میان کشورهای دنیا را دارد. همین نکته تضمین کننده امنیت زنانی است که به تنهایی به این کشور سفر می‌کنند.

جهانگردان زن در ایسلند

پرتغال

جاذبه‌های تاریخی فوق‌العاده، سواحل زیبا و بکر همه در پرتغال باعث محبوبیت شده است. یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری این کشور غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های فوق العاده این کشور به خصوص غذاهای محلی شهر پورتو است. لیسبون هم یکی از بهترین شهرهایی است که دختران عاشق خرید، می‌توانند برای سفر خود انتخاب کنند.

سوئد

آمار جرم و جنایت در سوئد بسیار پایین است و سطح بالای ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران و مهمان نوازی گرم و خوب مردم استکهلم و گوتنبرگ باعث شده سالانه تعداد زیادی گردشگر و به خصوص زنانی که به تنهایی سفر می‌کنند، این کشور را برای سفر خود انتخاب کنند.

جهانگردان زن در سوئد

ایتالیا

کشوری که به غذاهای خوشمزه، فرهنگ غنی و مردم خونگرمش معروف است. این کشور با ایجاد امنیت فوق‌العاده‌ برای گردشگران، به خصوص زنانی که به تنهایی سفر می‌کنند باعث شده تبدیل به یکی از مقصدهای گردشگری مورد علاقه زنان در سراسر دنیا تبدیل شود.

سوئیس

چه چیز بهتر از سفر به کشور کوه‌ها؟ کشور سوئیس در قلب اروپا یکی از زیباترین کشورهای منطقه است که گزینه بسیار مناسبی برای سفر زنان به شمار می‌آید. البته در کنار همه این زیبایی‌ها، کشور سوئیس به پایتخت شکلات دنیا است و همین باعث افزایش علاقه زنان برای سفر به این کشور شده است.

جهانگردان زن در سوئیس

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی مطالب بیشتر در مورد جاذبه‌های گردشگری “دریای وادن، دریایی که می‌توان روی آن راه رفت!” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۰:۰۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۴۶ ب٫ظ

    خیلی خوبه واقعا

    پاسخ

  3. شیدا

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۰۶ ق٫ظ

    گردشگری تنها هستم خبلی

    پاسخ

    • Bahram Nature Lover

      ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۰۳ ق٫ظ

      گردش به جمع دوستان و دورهمی کامل میشه.البته نه هرکسی فقط با افراد همدل و همنورد????

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…