چند روش برای پوشیدن لباس اورسایز خانم ها

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوشیدن و ترکیب لباس‌های مختلف در یک استایل اول از همه پیرو سلیقه شخصی و سپس روحیات و سبک زندگی هر فرد است.
لباس اورسایز

لباس اورسایز چیزی نیست که به این زودی‌ها از کمد لباس‌ها حذف شود زیرا هم ترند سال‌های اخیر است هم از چیزی که فکرش را بکنید راحت‌تر! پس اگر اهل پوشیدن آن‌ها نیستید، فکر می‌کنید به شما نمی‌آیند یا با پوشیدن‌شان حس غرق شدن در یک عالمه پارچه را دارید، باید بهتان بگویم که از الف تا ی این مطلب مجله دلتا برای شماست، چون قرار است بعد از خواندن چند روش برای پوشیدن لباس اورسایز خانم ها، طرفدار پروپاقرص آن‌ها شوید. با ما همراه باشید.

۵ روش پوشیدن لباس اورسایز خانم ها

اندازه لباس

اولین و مهم‌ترین اصلی که هنگام انتخاب و خرید یک لباس اورسایز باید در نظر داشته باشد فیت یا همان “تن‌خور لباس” است.

لباس‌هایی که مدل اورسایزی دارند طبق استاندارد سایز، مدل‌سازی و طراحی شده‌اند پس اگر می‌خواهید یکی از این لباس‌ها را خریداری کنید در وهله اول آیتمی را انتخاب کنید که درست سایز خودتان است؛ اگر گشادی یا آزادی آن باب میل‌تان نبود تنها یک سایز بالاتر بروید.

قد لباس

علاوه بر میزان آزادی لباس به بلندی آن هم باید توجه کرد. قد لباس و آستین، یا قد شلوار آیتمی که انتخاب می‌کنید نباید از حد معمول بلندتر باشد. اگر دوست دارید با این لباس‌های اورسایز، خیلی شیک باشید از سایز اصلی‌ فراتر نروید.

همه اجزای استایلت را اورسایز انتخاب نکن!

بهتر است همه لباس های اورسایز را کنار هم انتخاب نکنید! البته برای بعضی چاق‌تر دیده شدن با یک استایل، آن‌چنان هم اتفاق مهمی نیست یا آن‌قدر لاغر هستند که با چنین چیزی مشکل نداشته باشند؛ پس این امر قانون نیست بلکه یک راه‌حل برای خلاص شدن از فکر چاق نشان دادن است.

لباس اورسایز شلوار

ست کردن لباس اورسایز

به طور مثال اگر از یک شومیز یا تی‌شرت اورسایز استفاده می‌کنید شلوار جین اسکینی، لگ یا جوراب شلواری می‌تواند برای شما انتخاب بهتری باشد.

اورسایز اسکینی
اگر یک کت اورسایز انتخاب کردید یک لباس اسکینی برای زیر کت و یک شلوار STRAIGHT برای تکمیل آن بپوشید و اگر شلوارتان اورسایز بود سعی کنید بلوز یا تی‌شرتSTRAIGHT کاملا جذب برای بالاتنه خود انتخاب کنید.

پوست بدن

به عنوان آخرین ترفند باید بگویم که بهتر است قسمتی از پوست بدنتان را نمایان کنید. دست یا پا فرقی ندارد، فقط کافی است لباس اورسایزی را انتخاب کنید که قسمتی از بدن را نشان دهد. نیازی نیست لباسی را انتخاب کنید که میزان دکلته آن زیاد است کافی است کمی از مچ دست و پا یا حتی گردنتان بیرون باشد.

پس همان‌طور که بارها گفته‌ام هیچ قانونی در لباس پوشیدن وجود ندارد و تنها چیزی که در هر استایلی، بی قید و شرط باید از آن پیروی کرد داشتن اعتماد به نفس است.
پس تمام این قوانین پیش فرض بوده و کور چراغی برای پیدا کردن مسیر خوش پوشی!

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “۷ روش تضمین شده برای تمیز کردن کفش سفید” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۵۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…