روش‌هایی برای ست کردن رنگ قرمز

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بله رنگ قرمز، رنگ عشق است. اما همین رنگ قرمز برای خانم‌هایی که از سن، ظاهر، سبک زندگی و اندام خود راضی نیستند رنگ قدرت است.
رنگ قرمز در سبک پوشش

استفاده از رنگ قرمز اعتماد به نفس را بالا می‌برد و سبب می‌شود احساس کنیم کمی از خطوطی که همیشه بر روی آن حرکت می‌کردیم فاصله گرفته‌ایم. اما برای استفاده از این رنگ گاهی دچار سردرگمی می‌شویم، این که در یک پوشش چند تا از لباس‌های خود را قرمز انتخاب کنیم؟ چگونه آن را بپوشیم که زیبا به چشم بیاییم؟ و مهم‌تر از همه، چه رنگ‌هایی را با آن ست کنیم؟ با مطلب رنگ قرمز در سبک پوشش مجله دلتا همراه باشید تا پاسخ این سوال ها به شما بگوییم.

رنگ قرمز در سبک پوشش

طیف رنگی قرمز را بشناسید

رنگ قرمز طیف‌های گسترده‌ای دارد که شامل هزاران رنگ است؛ از قرمز روشن تا تیره، سرد تا گرم و آرام تا پرجنب‌وجوش. رنگ قرمز در لباس یا آرایش در نگاه اول بیننده را شگفت‌زده می‌کند.

رنگ قرمز در سبک پوشش تنالیته

رژلب قرمز راهی ساده برای به دست آوردن زیبایی

ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه برای درخشان کردن صورت استفاده از رژلب قرمز است. رنگ‌های مختلف قرمز را بر روی لب خود امتحان کنید تا رنگی را که مناسب صورت شماست پیدا کنید.

رنگ قرمز در سبک پوشش رژ لب

 روسری، شال و دستمال گردن قرمز

می‌توانید با استفاده از یک روسری یا شال قرمز رنگ به دور گردن استایل متفاوتی داشته باشید. روسری قرمز به دور گردن در کنار هر رنگی سبب می‌شود استایل شما بیشتر بدرخشد.

رنگ قرمز در سبک پوشش روسری

رنگ قرمز را با درایت انتخاب کنید

اگر انتخاب شما در فصل زمستان پوشیدن کت، پالتو، بارانی، کت چرم و یا هر بالاپوش دیگر قرمز رنگ است، حواس‌تان باشد که یک نقطه‌ی استراحت برای بیننده باقی بگذارید.

لباس قرمز در بالاتنه

بهترین اتفاقی که با رنگ رخ می‌دهد این است که هر تکه لباس می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. بنابراین رنگ قرمز برای بالاتنه بسیار مناسب است. این ترکیب قادر است استایل ساده شما را کاملاً دگرگون کرده و سبکی تازه ایجاد کند.

رنگ قرمز در سبک پوشش بالا تنه

رنگ قرمز را با چرم بپوشید

همان‌طور که قرمز شریک خوبی با جین به حساب می‌آید، همان قدر هم با چرم هم‌خوانی دارد. ترکیب قرمز کدر با پارچه چرم براق چشم‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. وقتی که رنگ قرمز را با چرم ترکیب می‌کنید در واقع به نوعی، دیدگاه و شخصیت خود را به نمایش می‌گذارید.

اگر طرفدار سادگی هستید فقط از اکسسوری قرمز استفاده کنید

یکی از خاصیت‌هایی که رنگ‌ها دارند این است که می‌توان متناسب با هر سلیقه‌ای آن‌ها را ست کرد.
پس فکر کردن به یک ست قرمز را فراموش کنید و در عوض به اکسسوری قرمز فکر کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از یک یا دو تکه قرمز برای تغییر کافی است.

رنگ قرمز در سبک پوشش اکسسوری

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “خانم‌های لاغر چه نوع لباس مجلسی بپوشند؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…