راهنمای پوشیدن لگ زنانه

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لگ زنانه می‌تواند یک لباس بسیار راحت برای پوشیدن در طول سال باشد. لگ‌ها از جوراب شلواری‌ها ضخیم‌تر هستند تا پوشش مناسبی برای پاها باشند.
لگ زنانه

امروزه استفاده از لگ زنانه بسیار رواج پیدا کرده است. در واقع لگلینگ‌ از آیتم‌های ضروری کمد لباس خانم‌ها هستند، اما تنها عده‌ای می‌دانند که چگونه به صورت اصولی آن را بپوشند به عقیده برخی از فعالین عرصه مد علت طرفداری از این شلوارها به علت زیبایی و سبک بودن و انعطاف آن در ست کردن با انواع لباس است. با مجله دلتا همراه باشید.

بهترین لگ زنانه برای خرید کدام است؟

  • لگینگ چرمی: لگلینگ چرم و براق برای زیبا به نظر رسیدن انتخاب مناسبی است و به‌راحتی می‌توانید با یک تونیک ابریشمی ست کنید. این لگینگ ها شیک هستند و مناسب محیط‌های رسمی.

لگ زنانه چرم

  • جگینگjeggings: یکی از انواع لگینگ‌ها برای طرفداران شلوار جین با این نام عرضه می‌شود. این نوع از لگینگ ویژگی‌های مشابه جین‌ها را از قبیل رنگ‌، حالت و نوع دوخت دارد و برای افرادی که طرفدار استایل‌های کژوال و راحت روزمره هستند انتخاب مناسبی است.
  • لگینگ طرح‌دار: اگر قصد رفتن به جمع یا مهمانی دوستانه دارید از یک شلوار لگ با طرح پلنگی، گل‌دار یا راه راه استفاده کنید و استایل با‌مزه‌تر داشته باشید و بقیه آیتم‌های لباس را ساده و بدون طرح انتخاب کنید.
  • لگینگ ورزشی: این مدل‌ها گزینه‌ خوبی برای ورزش کردن است، چون از عرق آزاردهنده جلوگیری می‌کند و در باشگاه، یوگا و هنگام پیاده‌روی مورد استفاده است.

لگ زنانه ورزشی

بهترین تونیک برای پوشیدن با لگلینگ:

می‌توانید از تونیک و تاب‌های بلند با مد‌ل‌های غیر قرینه که خطوط عمودی در اندام شما ایجاد می‌کند استفاده کنید. پیراهن‌هایی که گوشه‌های متفاوت دارند (به شکل مورب) جالب هستند و با رنگ مشکی و سفید آن می‌توانید بالاتنه خودتان را لاغرتر نشان بدهید.

چه کفش‌هایی با لگینگ می‌توان پوشید؟

  • کفش عروسکی (کفش بالرینا یا تخت بدون پاشنه) : بهترین گزینه‌ برای ست کردن با لگ زنانه است به دلیل ظریف و ساده بودن پوشیدن آن‌ها با لگینگ جلوه زیبایی به ظاهر می‌دهد.
  • چکمه و بوت: لگینگ با انواع بوت و چکمه ست می‌شود، اما چون لگینگ‎‌ها چسبان هستند پهنای ساق شما را نشان می‌دهند بهتر است بوت‌های ساق‌بلند یا متوسط را در نظر بگیرید تا پا را ظریف‌تر نشان دهد.
  • کفش های پامیس: این کفش‌ها دارای پاشنه‌ ۵ تا ۷ سانتی بوده که جز کفش‌های پاشنه بلند و ساده به شمار می‌آیند. اگر می‌خواهید راحت‌تر باشید از پاشنه کوتاه‌تر یا پامیس‌های لژدار استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب  “استایل دامن در پاییز” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۵۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…