تجلی طرح فرش در کیف‌های برند

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قصه‌هایی که در خمیدگی بته جقه و پیچ و تاب خطوط اسلیمی و ختایی فرش‌های ایرانی وجود دارد، فراتر از آن است که فقط به زیر پای ایرانیان نقش بسته شود.
طرح فرش در کیف‌ های برند تجلی طرح فرش در کیف‌های برند

بی‌شک تاریخ و فرهنگ هر کشوری، پشتوانه‌ هنر آن مرز و بوم است. اما قصه‌هایی که در خمیدگی بته جقه و پیچ و تاب خطوط اسلیمی و ختایی فرش‌های ایرانی وجود دارد، فراتر از آن است که فقط به زیر پای ایرانیان نقش بسته شود. در طی این دهه‌ اخیر، خانه‌های مد مانند Hermes ،Gucci ،Givenchy و Tory Burch با الهام از فرش‌های ایرانی چه در تزئین مسیر ران وی و چه در طراحی لباس، کالکشن‌های بی‌نظیری را خلق کردند. با این مطلب مجله دلتا درباره طرح فرش در کیف‌ های برند همراه ما باشید.

طرح فرش در کیف‌ های برند ران وی

تجلی طرح فرش در کیف‌ های برند

در این کالکشن‌ها، چیزی که به شکل مشترک جذابیت این مجموعه‌ها را دو چندان می‌کند، تلفیق نقوش سنتی فرش با طرح و سبک‌های مدرن مد است. ناگفته نماند که حرفه‌ فرش‌بافی، یکی از حرفه‌های معتبر در قاره آسیا بوده و حتی به شمال آفریقا (مراکش) نیز راه پیدا کرده است.

طرح فرش در کیف‌ های برند غربی

طرح فرش در کیف‌ های برند

وقتی منبع الهام، فرش باشد هنرمندان و طراحان لباس همچون Ralph Lauren به سادگی از این هنر اصیل گذر نمی‌کنند. Ralph Lauren آمریکایی که با لباس مردانه پا به دنیای مد گذاشت، رویکردی را اتخاذ کرد که بر کاربردی بودن لباس و اکسسوری، تمرکز داشته باشد. در مجموعه‌ پاییز ۲۰۱۳، این برند که اغلب به سبک preppy کار می‌کرد، کیف‌هایی را به دست مدل‌هایش داد که حس و حال سبک boho-chic را داشت.

طرح فرش در کیف‌ های برند مراکش

مجموعه لباسی که پارچه‌ غالبش مخمل بود و تک رنگ؛ در کنار کیف‌هایی با رنگ‌های پر جنب و جوش فرش‎های قدیمی، بسیار چشم نواز بود. برخی از این کیف‌های چهل تکه در آمریکا و برخی دیگر به دست هنرمندان ایتالیایی ساخته شده بود. چرم‌های دباغی شده‌ قدیمی، قطعات برنجی و الیاف پشمی، از دیگر متریال‌هایی بود که در این کیف‌ها از آن استفاده شد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “چگونه با کتونی استایل بهتری داشته باشید؟” را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۴۵ ب٫ظ

  2. رعنا

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۳ ق٫ظ

    عالی وادرس

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۰۲ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۰۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۰۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۱۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۳۹۹ در ۷:۰۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…