اکسسوری های زنانه؛ ترند پاییز ۲۰۲۰

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در اکسسوری زنانه ترند پاییز 2020 همانند فصل قبل دوگانگی خاصی دیده می‌شود. دنیای فشن در این فصل ترندهای طبق چهارچوب و قواعد خاص را کنار زد.
اکسسوری زنانه ترند پاییز 2020

در اکسسوری زنانه ترند پاییز ۲۰۲۰ همانند فصل قبل دوگانگی خاصی دیده می‌شود. مرواریدهای ظریف در کنار زنجیرهای درشت، گوشواره‌های اورسایز به شکل حیوانات و کیف‌های خاص همان‌طور که یک روندی جدید در مد است، یادآور سبک‌های تاثیرگذار گذشته نیز می‌شود. دنیای فشن در این فصل ترندهای طبق چهارچوب و قواعد خاص را کنار زد و اکسسوری‌های متفاوت را در ران‌وی‌ها به نمایش گذاشت. با مجله دلتا همراه باشید.

اکسسوری زنانه ترند پاییز ۲۰۲۰

شال‌های پشمی پهن و قواره بزرگ

شال‌های پهن که در ابعاد و اندازه‌های مختلف امسال بر روی دوش مدل‌ها در کت واک‌ها دیده می‌شد یکی از اکسسوری زنانه ترند پاییز ۲۰۲۰ به شمار می‌روند. این شال‌ها یک آیتم خوب برای گرم کردن هستند؛ اگر به جنس کشمیر، پشم‌های لطیف و یا مخمل کوبیده باشند. اگر پهنای شال را بیشتر در نظر بگیرید با وصل آن به دور سرشانه با یک سنجاق سینه می‌توانید یک شنل یا پانچو دوست داشتنی برای استایل‌ خود داشته باشید.

اکسسوری زنانه ترند پاییز 2020-شال

بستن دستمال گردن

دستمال گردن‌، در ادامه‌ی ترندهای فصل قبل از اکسسوری‌های شیکی هستند که در کنار پالتو و کت و شلوار برای شما یادآور دهه‌های گذشته هستند. بستن دستمال گردن‌هایی در طرح‌های اسلیمی، بته جقه، لوگوی برندها و یا ساده را همراه گردن‌بندهای زنجیری را، برای این فصل به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شال گردن و سنجاق‌سینه

اگر می‌خواهید طبق روند مد پاییز امسال استایل داشته باشید، بهتر است جای سنجاق سینه‌ها را تغییر دهید. بر روی شال گردن‌های بافت زمستانه سنجاق سینه‌های متنوع بزنید، با این کار به جای شال‌های همیشگی و یکنواخت یک آیتم خاص در استایل‌تان ایجاد می‌کنید.

اکسسوری زنانه ترند پاییز 2020-سنجاق

کلاه و هدبندها

طیف متنوعی از کلاه‌ها در استایل‌های پاییزی دیده شده است. از کلاه‌های بافتنی همیشگی گرفته تا کلاه‌های کلاچ(Cloche) ، نیوزبوی (News boy)، ترپر (trapper) و فدورا (Fedora) به همراه بندهای تزئینی و اکسسوری‌های نقره‌ای بر روی آن‌ها، از آیتم‌های فانتزی کمد پاییز شما می‌تواند باشد. از تفاوت دیگر کلاه‌ها، تور متصل به آن‌ها است که بر روی صورت قرار می‌گیرد.

دستکش‌های چرمی

دست‌کش‌های چرمی از اکسسوری زنانه ترند پاییز ۲۰۲۰ به حساب می‌آیند که در مدل‌های مختلف طبق سبک پوشش کاربرد دارند. مثلا دستکش‌هایی که به سبک راک هستند و تا نصف انگشتان را می‌پوشانند متناسب با استایل کژوال به همراه کت‌های کوتاه چرمی و شلوار جین هستند. دستکش‌های چرمی که کمی بلندتر هستند و به فرم چین خورده روی مچ دست قرار می‌گیرند؛ یک اکسسوری شیک برای استایل‌های کمی رسمی‌تر به همراه پالتوهای زمستانه است.

اکسسوری زنانه ترند پاییز 2020-دستکش

کمربندهای زنجیردار

کمربندها از جمله اکسسوری‌هایی هستند که بر روی کت‌ها و پیراهن‌های بافت پاییزی خیلی شیک هستند. اغلب کمربندهای ترند امسال مانند ترندهای اخیر سگک‌های کمربند به شکل لوگوی برندها به همراه زنجیر‌های طلایی آویز داشتند. اگر خیلی طرفدار اکسسوری‌های براق و طلایی نیستید، همان کمربندهای چرم مشکی به همراه یک سگک کوچک طلایی را انتخاب کنید که با استایل کژوال همخوانی بیشتری دارند.

اکسسوری زنانه کمربند

ترند جوراب شلواری توری

جوراب شلواری‌های توری و نازک در کنار بوت‌های زمستانه از دیگر اکسسوری زنانه ترند پاییز ۲۰۲۰ است. همین تناقض جنس جوراب شلواری‌ها با حال و هوای سرد استایل را متفاوت نشان می‌دهد. جوراب شلواری‌ برند‌ها از تورهایی با طراحی از لوگو خودشان به پای مدل‌های فشن شو FW2020 دیده شد.

اکسسوری زنانه جوراب شلواری

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “نحوه ست کردن کیف و کفش زنانه” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…