چند ایده برای تزیین پشت مبل

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فضای خالی پشت مبل ممکن است حس تهی و خالی بودن را به دکوراسیون القا کند.
تزیین پشت مبل

دکوراسیون پشت مبل

این روزها آپارتمان‌های محدود و بسته جای خود را به فضاهای باز و بدون مرزبندی داده‌اند. این امر باعث شده است که برخی از جنبه‌های دکوراسیون بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. دکوراسیون پشت مبل یکی از مواردی است که شاید کمتر به آن پرداخته شده است. در این نوشتار از مجله دلتا ایده‌‌های منحصربه‌فردی را برای تزیین پشت مبل ارائه داده‌ایم، از آن‌‌ها الهام بگیرید و به این فکر کنید که کدام یکی از این ایده‌ها برای دکوراسیون شما مناسب‌تر است.

میز کنسول پشت مبل

تزیین پشت مبل با میز کنسول

میز کنسول به خوبی می‌تواند پشت مبل را پوشش دهد و فضای خالی پشت مبل را تزیین کند. با این ایده‌ ساده به راحتی می‌توانید فضای پرت و غیرقابل استفاده پشت مبل را به محیطی جذاب در اتاق تبدیل کنید.

برای فضاهای کوچک سعی کنید میزهای کنسول با قفسه‌های باز را انتخاب کنید تا فضا دلبازتر به نظر برسد. علاوه بر این میزهای کنسول با قفسه‌های باز گزینه عالی برای نمایش لوازم تزیینی است.

کنسول پشت مبل

اگر فضای اتاق نشیمن بزرگ است، یا تزیین میز کنسول با قفسه‌های باز کار مشکلی است، می‌توانید میزهای کنسول با قفسه‌های در بسته را انتخاب کنید.

  •  سعی کنید میز کنسولی را انتخاب کنید که ارتفاع آن کمی از ارتفاع مبل کوتاه‌تر و عرض آن ۲/۳ عرض مبل باشد. با این کار ظاهر متعادلی در دکوراسیون‌تان می‌سازید.

دکور پشت مبل با صندلی نیمکتی

با این ایده می‌‌توانید فضای اضافی را به محل نشیمن اضافه کنید و در عین حال دکوراسیون اتاق‌ را تکمیل کنید. اگر پشت مبل به سمت ورودی خانه یا در نزدیکی آن است، این ایده برای پیاد‌ه‌سازی در فضای خانه‌ عالی است. در واقع صندلی نیکمتی بهترین ایده برای این موقعیت است. می‌توانید از صندلی نیمکتی پشت مبل به عنوان محلی برای نشستن در راهرو و ورودی خانه استفاده کنید.

نیمکت پشت مبل

دکوراسیون پشت مبل با مبل تک

اگر فضای پشت مبل به‌گونه‌ای است که امکان قرارگیری دو مبل تک در آن وجود دارد، می‌توانید این فضای پرت را به گوشه‌ای دنج برای خود تبدیل کنید. برای پیاده‌سازی این ایده به دو صندلی و یک میز کنار مبلی نیاز دارید تا گوشه‌ای دنج را برای مطالعه‌ یا گفتگو دو نفره خود بسازید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید دو فضای نشیمن متفاوت را یکجا ایجاد کنید و از آن لذت ببرید.

 

چیدمان پشت مبل

تزیین پشت مبل با میز تحریر

اگر به دنبال گزینه‌ای هستید که کمی از میز کنسول کاربردی‌تر باشد، می‌توانید از میز تحریر برای دکوراسیون پشت مبل استفاده کنید. با این کار به راحتی توانسته‌اید پشت مبل خود را تزیین کنید و علاوه‌ بر این به راحتی و بدون اشغال فضای اضافی برای خود دفتر کار ایجاد کرده‌اید. پس اگر اتاق اضافی برای تبدیل شدن به دفترکار را ندارید، این ایده راه‌حل خوبی است.

میز کار پشت مبل

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب “دیوار پشت مبل را چگونه تزیین کنیم؟” را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…