رنگهای خنثی در دکوراسیون داخلی

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این رنگ‎‌ها برای هر دو سبک کلاسیک و معاصر مناسب بوده و می‌تواند طراحی جالبی را برای فضا رقم بزند.
رنگ خنثی در دکوراسیون

رنگ‌های خنثی در دکوراسیون داخلی کدامند؟

رنگ خنثی در دکوراسیون پس‌زمینه‎‌ عالی را برای تمامی رنگ‎‌های سرد و گرم فراهم می‌‎کنند و با خیال راحت می‌توانید با توجه به سبک طراحی دکوراسیون خود از آن‎ها استفاده کنید. این رنگ‌های همه‎‌کاره از گذشته تا به امروز در دکوراسیون‌ خانه‌ها وجود داشته‌اند و با نگاهی به دیزاین خانه‎‌های ایرانی متوجه حضور آن‌ها در دکوراسیون ایرانی خواهید شد. اما با همه‎‌ی این‌ها اگر نتوانید رنگ‎‌های خنثی را به درستی در دکوراسیون‌ استفاده کنید، فضای زندگی می‌تواند کسل‌کننده شود. در این نوشتار از مجله دلتا راهنمای جامعی را برای استفاده از رنگ خنثی در دکوراسیون داخلی ارائه می‌دهیم تا بتوانید طراحی داخلی‌ را جذاب، گرم و دوست‌داشتنی از آب در آورید.

رنگ خنثی

رنگ‌های خنثی در فضا

رنگ‎های خنثی گزینه‌ امنی برای طراحی داخلی اتاق‌های نشیمن و پذیرایی است. اگر از این می‌ترسید که استفاده‌‎ بیش از حد از رنگ‎های خنثی باعث شود محیط‌ اتاق‌، خسته‌کننده به نظر برسد، بهتر است که برای‎ پرده‌ها و کوسن‌ها از رنگ‌‎های متفاوتی استفاده کنید و به این ترتیب روح و جان تازه‎ای به فضای زندگی‌ ببخشید.

دکوراسیون رنگ خنثی

به هنگام دکوراسیون خانه با رنگ‎های خنثی، حتی تغییرات جزئی نیز می‌تواند فضا را زیباتر کند. می‌توانید رنگ‎‌های خنثی را برای دیوارها، پرده‎‌ها، مبلمان و کفپوش خانه استفاده کنید اما باید به یاد داشته باشید که برای لوازم تزیینی مثل کوسن‌ها یا میزهای جلو مبلی و کنار مبلی، رنگ‎ و الگوهای بولد را به کار ببرید تا جذابیت بصری اتاق حفظ شود.

طرح رنگی خنثی در اتاق می‌تواند به خوبی روی ویژگی‌‎های خاصی از اتاق تاکید کند. اگر اتاق نشیمن نیز یکی از این موارد را دارد، می‌توانید با کمک رنگ‎‌های خنثی آن را در فضای اتاق برجسته کنید. همین‌طور نورپردازی مناسب در اتاق باعث می‌شود که فضا ظریف و پیچیده به نظر برسد.

 

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با نکات دکوراسیون مطلب “چیدمانی برای استفاده از مبل‌های رنگ روشن” را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۶ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۰۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…